Hej ! {{forumTopicSubject}}
Jeg har skrevet et par gange og vil gerne have noget hjælp og vil gerne have hjælp af nogle som ikke synes det er noget pjat (: !
Idag da jeg skulle lege med min hund ude i haven løb hun ud af min havelåge og så ville jeg gå efter hende og så da jeg åbner min havelåge er den smurt ind i lort og jeg er uvenner med en og jeg ved at det er hende fordi hun havde skrevet mig og min venindes navne ?
Og jeg synes selv at det er barnligt at hun gør det, men har prøvet og ringe til hendes mor, hendes mor gik amok og råbte af mig og truede med politiet ?
Samtalen var :
Min veninde : Hej jeg ville bare lige hør ..
Hende : NEJ VED DU HVAD HVIS DU RINGER TIL OS SÅ RINGER VI EFTER POLITIET ..
Og bagefter lagde hun på ?
Hvad kan jeg gøre ?
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Der er vel ikke meget at gøre, hvis hun bliver ved med at chikanere dig og gøre den slags kan du vel prøve at melde hende til politiet for chikane eller hærværk...
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 234
fik du fat på hunden?
og hvor gamle er dig og din ''veninde''
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
Husk at man ikke må beskylde andre for ting, som man ikke er siker på at de har gjort. Foregår der en del mobning mellem dig og denne person?
jul 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 79
Altså jo jeg kan snakke med min mor da jeg ingen far har !
Her vogter jeg : Fat på hunden ? (:
caroline : Jo ups (: !
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.841
det er ikke dig der skal tage kontakten til hendes forældre - det er DINE forældre der skal tage kontakten.
De udtalelser du kom med i den anden tråd, kan sagtens være medvirkende til at moren også flipper på dig.
Kan I ikke finde ud af det i mindelighed, så må i få et mellemled, hvilket evt. kan være politiet
Det den anden pige har gjort, kategoriseres som hærværk, og det er på ingen måde i orden.
Lad nu dine forældre om det grove. Du er ikke "stor nok".
Men dejligt at læse, at du holder tråden i en meget bedre tone end den sidste
jul 2009
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.841
Du skriver i dit første indlæg, at den stak af.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.989
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
Jeg tror I er kommet så langt ud i jeres uvenskab at I er nødt til at få jeres forældre til at hjælpe jer.
Der er ingen her der kender hverken dig eller din nabo, så I er nødt til at klare den hjemme.
Jeg synes det er sørgeligt at I ikke kan være venner når I bor så tæt på hinanden.
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Lad din mor ordne dette og hvis hun ikke kommer til en fornuftig aftale , så må hun ringe til politiet og anmelde det.
jul 2008
men syntes du skal være 100 % sikker på det er hende..
men forstår ikke hvorfor du tager kontakt til hendes mor.
du skal jo lige huske på at vis det er hende er den her sag kørt meeeeeget langt ud. og du kan ikke klare det alene.
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 114
Ender jo med kæmpe nabokrig!
jul 2009
JJeg valgte at skrive en ny da min veninde som sagt havde skrevet den anden så derfor ville jeg skrive det på en mere passende måde (; !
Hvis det da er okay ? (; !
jul 2009
Og nu skriver jeg en på grund af at hun skrev grimt til nogle og det ville jeg ikke have så derfor slettede jeg den og skrev en ny en på en anden måde (: !
jul 2009
en der hedder Sandra som har været på besøg og den logger automatisk på min HG og så spurgte hun om hun måtte skrive her i forum og jeg sagde ja og så skrev hun så jeg ved ikke hvad hun har skrevet til folk (: !
jul 2008
er enig med lotte..
jul 2008
blev jeg uvenner med nogen tøser og de gav mig bank.
(de lagde mig på jorden og sparkede mig).
og sådan er det stadig! en det kan kun blive bedre vis sofie siger det til nogen! det ved jeg!!
jul 2009
Hun siger at vi skal ignorere hende, så det gjorde vi så og så pludselig idag dette ?
Bare mærkeligt at hun kan være så ondskabsfuld fordi det eneste jeg har sagt til hende er at jeg ikke kan lide den måde at ders dyr har det, og deter en ærlig mening fordi hendes hun har intet pels i hoved pga. loppeeksem og de gør altså intet og det synes jeg er forkert jeg har ikke truet faktisk har jeg sagt at jeg vil hjælpe men i stedet for bliver hun sur ?
Så hun er lidt forvirrende ?
Men mange tak til alle der har skrevet (: !
jul 2009
Fordi hun skriver onde ting om mig og mobber mig med at jeg har mistet min far !
Og alt muligt !
Hej !