{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Hej ! {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet et par gange og vil gerne have noget hjælp og vil gerne have hjælp af nogle som ikke synes det er noget pjat (: !

Idag da jeg skulle lege med min hund ude i haven løb hun ud af min havelåge og så ville jeg gå efter hende og så da jeg åbner min havelåge er den smurt ind i lort og jeg er uvenner med en og jeg ved at det er hende fordi hun havde skrevet mig og min venindes navne ?

Og jeg synes selv at det er barnligt at hun gør det, men har prøvet og ringe til hendes mor, hendes mor gik amok og råbte af mig og truede med politiet ?

Samtalen var :
Min veninde : Hej jeg ville bare lige hør ..
Hende : NEJ VED DU HVAD HVIS DU RINGER TIL OS SÅ RINGER VI EFTER POLITIET ..

Og bagefter lagde hun på ?
Hvad kan jeg gøre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej !
  • #1   15. aug 2009 Du skal først og fremmest oprette den under ikke hunde-relateret emne og en mere sigende titel vil være super.

Der er vel ikke meget at gøre, hvis hun bliver ved med at chikanere dig og gøre den slags kan du vel prøve at melde hende til politiet for chikane eller hærværk...

• #2   15. aug 2009 Hm..
    fik du fat på hunden?

og hvor gamle er dig og din ''veninde''

• #3   15. aug 2009 Snak med din mor/far om dette.
    Husk at man ikke må beskylde andre for ting, som man ikke er siker på at de har gjort. Foregår der en del mobning mellem dig og denne person?

• #4   15. aug 2009 Lise : Vi er 13 og 15 (: !

Altså jo jeg kan snakke med min mor da jeg ingen far har !

Her vogter jeg : Fat på hunden ? (:

caroline : Jo ups (: !

• #5   15. aug 2009 Sofie - det lyder til, at situationen er kørt helt op i en spids.

det er ikke dig der skal tage kontakten til hendes forældre - det er DINE forældre der skal tage kontakten.

De udtalelser du kom med i den anden tråd, kan sagtens være medvirkende til at moren også flipper på dig.

Kan I ikke finde ud af det i mindelighed, så må i få et mellemled, hvilket evt. kan være politiet

Det den anden pige har gjort, kategoriseres som hærværk, og det er på ingen måde i orden.

Lad nu dine forældre om det grove. Du er ikke "stor nok".

Men dejligt at læse, at du holder tråden i en meget bedre tone end den sidste smiley

• #6   15. aug 2009 Anneette O : Tak ja det blev for meget sidst (: derfor skrev jeg en ny (; !

• #7   15. aug 2009 Men som *HER VOGTER JEG* . skrev - fik du fat i hunden igen?

Du skriver i dit første indlæg, at den stak af.

• #9   15. aug 2009 Hvorfor opretter du endnu en tråd om det...... kunne du ikke bare lade være med at slette den anden........men det var måske fordi du fandt ud af , .... at det grimme sprog du brugte der ... ikke hører til her på HG....

• #10   15. aug 2009 Sofie....jeg kan ikke se andet en der må være gået noget forud for dette som du ikke fortæller os. Der er mig bekendt ingen der begynder at smøre andres låger ind i lort uden der er en grund.
    Jeg tror I er kommet så langt ud i jeres uvenskab at I er nødt til at få jeres forældre til at hjælpe jer.
    Der er ingen her der kender hverken dig eller din nabo, så I er nødt til at klare den hjemme.
    Jeg synes det er sørgeligt at I ikke kan være venner når I bor så tæt på hinanden.

• #11   15. aug 2009 Som jeg også skrev i dit andet indlæg.
    Lad din mor ordne dette og hvis hun ikke kommer til en fornuftig aftale , så må hun ringe til politiet og anmelde det.

• #12   15. aug 2009 ja du skrev hunden stak af?

men syntes du skal være 100 % sikker på det er hende..
    men forstår ikke hvorfor du tager kontakt til hendes mor.
    du skal jo lige huske på at vis det er hende er den her sag kørt meeeeeget langt ud. og du kan ikke klare det alene.

• #13   15. aug 2009 Er det ikke noget dumt noget at blande politiet ind over?? Kan da ikke gå andet end galt!

Ender jo med kæmpe nabokrig!

• #14   15. aug 2009 Jo min hund har jeg fanget igen (: !

JJeg valgte at skrive en ny da min veninde som sagt havde skrevet den anden så derfor ville jeg skrive det på en mere passende måde (; !

Hvis det da er okay ? (; !

• #15   15. aug 2009 Nej min veninde havde skrevet en fra den her profil !

Og nu skriver jeg en på grund af at hun skrev grimt til nogle og det ville jeg ikke have så derfor slettede jeg den og skrev en ny en på en anden måde (: !

• #17   15. aug 2009 Nej ?
    en der hedder Sandra som har været på besøg og den logger automatisk på min HG og så spurgte hun om hun måtte skrive her i forum og jeg sagde ja og så skrev hun så jeg ved ikke hvad hun har skrevet til folk (: !

• #18   15. aug 2009 ja piger kan være SÅ onde det er helt vildt!!!

er enig med lotte..

• #19   15. aug 2009 da jeg var 13.
    blev jeg uvenner med nogen tøser og de gav mig bank.
    (de lagde mig på jorden og sparkede mig).

og sådan er det stadig! en det kan kun blive bedre vis sofie siger det til nogen! det ved jeg!!

• #20   15. aug 2009 har prøvet og snakke med min mor om (:
    Hun siger at vi skal ignorere hende, så det gjorde vi så og så pludselig idag dette ?

Bare mærkeligt at hun kan være så ondskabsfuld fordi det eneste jeg har sagt til hende er at jeg ikke kan lide den måde at ders dyr har det, og deter en ærlig mening fordi hendes hun har intet pels i hoved pga. loppeeksem og de gør altså intet og det synes jeg er forkert jeg har ikke truet faktisk har jeg sagt at jeg vil hjælpe men i stedet for bliver hun sur ?
    Så hun er lidt forvirrende ?
    Men mange tak til alle der har skrevet (: !

• #21   15. aug 2009 På en måde håber jeg ikke vi bliver venner igen :S
    Fordi hun skriver onde ting om mig og mobber mig med at jeg har mistet min far !
    Og alt muligt !

Kommentér på:
Hej !

Annonce