HJÆLP! HJÆLP!
Hej!
I dag havde jeg Roy med i hundeskoven, og lige meget hvilken hund der kom hen til ham, begyndte han at knurre, gø og bide efter den anden! Der er heldigvis ikke sket noget, da jeg holdt Roy godt fast, og satte snor på ham (og kørte hjem. ØV!).
Men det er noget han aldrig har gjort før. Jeg har en mistanke om, at det er en af hans hundevenner (lad os kalde ham fido), der altid angriber ham, der har fået ham til at blive så agressiv. Det er virkelig træls, for nu tør jeg ikke tage ham med i hundeskoven! Hvad kan jeg gøre? Vil det være en god idé at få Roy og "fido" til ikke at ses mere? eller hvad skal man gøre?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.199
var det første gang idag han har været sådan??
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 57
Sidste gang var der en af "Fidos" racer i hundeskoven, som også angreb Roy. Der svarede Roy godt nok igen, men dette er første gang han ligesom har "startet" balladen.
Julie:
Jeg tror ikke han har ondt nogle steder, for da vi kom hjem var han fuldstændig normal. Nu har han ikke flere venner, da de er blevet solgt og bor på randers nu. Men det er jo helt vildt dyrt at hyre en professionel, ikke?
HJÆLP!