{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207

Olivers god service {{forumTopicSubject}}

jeg har bestilt smagsprøve af alle deres produkter fordi min hund er så kræsen, der kom i dag en ordentlig pakke med det hele - total gratis ingen gang porto på.
mægtig god service må jeg sige.

- og sørme om min kræsne hund kunne lide et enkelt af produkterne, vi støtter den gode service ved at købe det mærke fremover.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olivers god service
  • #1   15. aug 2009 Ja deres service kan der ikke sættes en finger på

• #2   15. aug 2009 de har fantastisk service!..

Bestilte engang nogle varer sent torsdag aften (fredag morgen) og regnede med at bestillingerne først ville nå frem efter weekenden. De var hos mig fredag kl 14, små 13 timer efter jeg bestilte dem.. Det er satme service..

• #3   15. aug 2009 mener du der kan sættes en finger på selve fodret?

• #4   15. aug 2009 Jep kanon service...

• #5   15. aug 2009 hmm for 1 uge siden snakkede jeg med dem, lovede smagsprøver, men jeg har intet modtaget - endnu smiley

• #6   15. aug 2009 Der og også gået en uge inden jeg fik smags prøverne så mon ikke dine snart dukker op.

• #7   15. aug 2009 Fie´s pels blev absolut ikke god på det foder efter et par sække, men hun elskede det *G*

• #8   15. aug 2009 Min hund kunne ikke tåle foderet.. Så vi måtte skifte.. Men de var rigtig hjælpsomme dengang

• #9   15. aug 2009 Vi skifter også til Olivers når den gamle sæk er tom.. smiley

• #10   15. aug 2009 Kia og Taiko fik kløe af det foder , men ja go service.

• #11   15. aug 2009 Det er jeg nu ikke enig i - måske fordi jeg har vundet et gavekort på 500 kr., som jeg gerne vil bruge. Telefonisk fik jeg at vide at jeg skulle sende en mail, og det har jeg så gjort for en 14 dage - 3 uger siden, og har ikke hørt en dyt. Skrev endda at jeg håbede at kunne bruge det i Hillerød den 16.8. Men næh nej, ingen mail retur fra dem.

Fodrer heller ikke med Olivers, men det er da ikke ensbetydende med at jeg ikke kan bruge noget af de andre produkter de har.

Så jeg er ikke videre tilfreds med deres service.

• #12   15. aug 2009 hov...det er egentlig 2 uger siden jeg snakkede med dem, da der sku sendes foder retur....venter stadig på smagsprøver

• #13   15. aug 2009 Jeg fik foderet dagen efter jeg bestilte.. smiley Men smagsprøverne gik der længere tid med.. Men pyt med det.. Min hund fik sin mad enormt hurtigt! smiley -Synes de har super service...

• #14   15. aug 2009 Synes heller ikke at servicen fejler noget.

Mickey kunne heller ikke tåle deres foder og der var ingen problemer med at få pengene retur for foderet smiley

• #15   15. aug 2009 Ja - jeg forhandler OLIVER´s i Sorø og kan også kun anbefale dem for deres gode service.

• #16   15. aug 2009 god service-- ja godt foder--- NEJ

• #17   15. aug 2009 Har bestilt prøver for over en måned siden, har ikke fået dem endnu....

• #18   15. aug 2009 Jeg har brugt deres kattemad og kattefrus i 5 år, og deres hvalpefoder siden jeg fik Abbie hjem. Jeg har ingen problemer haft, hverken med servicen eller med foderet, og der er aldrig gået mere end et par dage før det er kommet. Deres service er fantastisk. Jeg er en gang kommet til at bestille det forkerte kattemad. Jeg ringede ind og aftalte at jeg ville stille det foran døren dagen efter, så ville de komme og bytte det. De ringede samme aften og spurgte om ikke de skulle komme forbi en time senere, da de alligevel kørte forbi. Sidste gang jeg skulle have kattemad var jeg løbet tør, og havde været nød til at købe noget i supermarkedet. Det fortalte jeg, og foderet var blevet leveret samme dag da jeg kom hjem fra arbejde. Super service.

• #19   15. aug 2009 kattegrus :o)

• #20   15. aug 2009 Jeg har også for nogle år siden oplevet mine to hunde blev matte i pelsen men ved ejeren tog kritikken til sig og har lavet forbedret foder.

der kørte faktisk en lang tråd om det på hestenettet dengang som ´´olivers´´ endte med at se og kommentere.

• #21   15. aug 2009 Vi har heller ikke haft problemer. Foderet kommer hver gang 1-2 dage efter jeg har bestilt.

• #22   16. aug 2009 jeg har nu også fodret med det i mange år, men efter hannen blev kastrat for 2 år siden blev hans pels mat, og deres light foder gjorde det ikke bedre....Så jeg skiftede...

Ida har også altid fået det, men aldrig "spist pænt" bare slugt pillerne fordi de var for store til hende, så derfor er hun også skiftet over på andet, desværre!!

Katten får det stadig smiley

• #23   21. aug 2009 Jeg sælger Olivers foder i indre København samt Storkøbenhavn
    og jeg synes også de har en fin service.

Derfor blev jeg også meget glad da jeg fik muligheden for at indgå en aftale om salg af deres produkter til mere favorable priser ved afhentning af foderet hos mig privat.

Jeg har i forvejen brugt efterhånden mange år på at analysere og studere ingredienslister på mange forskellige foderprodukter og jeg er kommet vidt omkring og har bestemt fundet ud af at man ikke blot kan tage dyrlægens ord for gode vare når det kommer til foder.

Jeg har også førhen været privatkunde hos Olivers og synes de er både hjælpsomme og yder en god service på denne front også og mht foderprøver fik jeg at vide at der godt kunne gå noget tid inden jeg modtog dem da jeg skulle bestille prøver på daværende tidspunkt, så jeg væbnede mig med tålmodighed, men det var jo gratis så synes ikke jeg kunne klandre dem at det tog noget tid:-)

• #24   22. aug 2009 Jeg har brugt Olivers igennem næsten 10 år til mine hunde, også den lille nye på 12 uger, og hundene har altid været meget glade for det, og dyrlægen roser dem for deres pels og trivsel. Servicen er helt i tpo, og der er altid en lille ting med til hundene.

Kommentér på:
Olivers god service

Annonce