{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
219 visninger | Oprettet:

Solskin i dag :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Er det ikke bare dejligt vejr idag? Vi kom hjem fra en tur i byen kl 4 i morges, men jeg vågnede kl 8.45 igen til dejlig solskin, og måtte bare en tur ud! Det manglede vi ovenpå alt det sne og sjap smiley Man blir da bare i så godt humør (og glemmer tømmemændene hehe *G*).

Ha en rigtig god solskins søndag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solskin i dag :)
  • #1   5. mar 2006 Glemte da lige og skrive

GOOOOODMOOOOORGEN smiley

• #2   5. mar 2006 Godmorgen :0)
    Ja der er virkelig fantastisk vejr ude, men hamrende koldt....-7 er der her hos os.

Men det er dejligt med noget sol. Det er så flot når alt er hvidt og solen så skinner.
    Vi bor meget højt og har bare en kanon udsigt og den er helt utrolig sådan en dag.

• #3   5. mar 2006 GODMORGEN...

Jo - en ehlt fantatsisk morgen - smiler... Det flotteste hvide landskab -. og solen som gør det endnu smukkere - Tror hvis skal en tur til vandet og gå idag -

Har lige et par bokse - og der skal slæbes halm og hø ned idag - til de næste par uger - og så kommer hov beskæreren... men bagefter... satser på solen stadig skinner der - så er vi vist nødt til at komme en tur til vandet med hundene - smiler...

Julie -

• #4   5. mar 2006 Sikke en stave sp... jeg er idag - griner - håber det kan læses trods alt -

• #5   5. mar 2006 Vejret er SÅ herligt .. feik og jeg har været ude på morgentur ... Herligt herligt ...

Og vi skal helt sikkert ud MANGE gange endnu smiley

God søndag til jer alle smiley

• #6   5. mar 2006 Solen skinner her og det er bare skønt, tror Vodka og jeg skal en tur ud og besøge min mormor i dag, så bliver hun så glad, og så en tur på kirkegården og besøge min morfars grav,

bliver første gang han skal køre i tog, så er meget meget spændt, tror jeg jeg går ned til stationen, vil ikke smide ham i bus og tog på en gang, en ting af gangen

• #7   5. mar 2006 go´morgen..

lige sådan en dag, man skulle tage i skoven med de firbenede... både hund og hest!! =o)

Kommentér på:
Solskin i dag :)

Annonce