{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Jeg undres? HG's regler {{forumTopicSubject}}

4.1 Oprettelse af markedsannoncer
Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af hunde og hund-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.

Der kan forekomme irrelevante annoncer i marked og disse vil selvfølgelig blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

Annoncer med ulovligt indhold, så som salg af ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Annoncer med køb, salg eller bytte af kopivarer ses som en krænkelse af ophavsrettighedshaveren og er således ikke tilladt i markedet. Disse vil blive slettet og brugeren vil modtage en advarsel. Gentages postning af sådanne annoncer vil brugerkontoen blive frosset og i sidste ende blive lukket.

Bemærk også at ophavsretten gælder i Markedet. Billeder der benyttes i marked må ikke være markeret med ”copyright”, logoer eller lign., hvor brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver. Benyttelse af sådanne billeder vil medføre slettelse af annoncen.


<b> Hvor står så lige i reglerne at muskelhunde uden tavle ikke må sælges i markedet her??
Jeg sad tilfældigt og læste i reglerne da jeg lagde mærke til det,kan det være rigtigt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg undres? HG's regler
Kommentér på:
Jeg undres? HG's regler

Annonce