{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Denne historie kom ikke i medierne... {{forumTopicSubject}}

Jeg er træner i en klub i nordsjælland og en af de andre trænere i klubben har en springer spaniel fra samme sted som mine er fra. Det er en tæve på nu 10 måneder. For en lille måneds tid siden var de ude og gå som normalt, pludselig blev hunden overfaldet og skambidt af muskelhunde. Hun overlevede men måtte selvfølgelig sys sammen osv. Træneren fra min klub fik navn og nummer på ejeren af muskelhundene, men oplysningerne viste sig at være falske.. så ingen dækning af udgifterne og ingen mulighed for at politianmelde... hundene der angreb burde være aflivet. Og tilbage er nu en ung hund med psykiske mén.
Jeg er virkelig sur, ked af det og forarget!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denne historie kom ikke i medierne...
  • #1   13. aug 2009 Nej der var ingen der kontaktede medierne, det der kommer i første prioritet når man har en skadet hund. Medierne ville sikkert gerne have skrevet om det..
    Men det var bare for at fortælle folk at der sker mere end hvad vi hører om i medierne..

• #2   13. aug 2009 Marie: Ja naturligvis sker der mere end vi hører i medierne - hvis ikke medierne får besked om det - så kan det jo ikke blive sendt vel smiley

• #4   13. aug 2009 Vores tilfælde kom da heller ikke i avisen. Her har ejer dog aflivet hunden, men forsikringsoplysningerne er ikke korrekte.. Venter spændt på om oplysninger i anden omgang godtages..

Og jeg kan se at min hund har lidt efterveer.. når vi ser fremmede hunde (også hvalpe), så ryger hårene op.. lidt træls..

• #5   13. aug 2009 politiet skulle have været kontaktet og man skulle have forlangt at se noget id på ejeren af den hund der bed. Men det er jo altid så let at være bagklog :O) Men en trist i historie

• #6   13. aug 2009 Heksejagt ?

De har div. ejere vist selv sørget for

• #7   13. aug 2009 Jesper s...
    Det gør det da ikke bedre...

Stop nu med at prøve at nedgøre andre racer for at fremhæve muskelbasserne...

• #8   13. aug 2009 Tja jeg deltog nu ikke i det du kalder heksejagt, før min tæve - i snor - blev overfaldet af en hund - hanhund vel at mærke - uden nogen form for grund eller advarsel.

Og når folk, der VED og advarer mundtligt, at de har en hund, der ikke kan lide andre hunde, ikke tager forbehold, men bare vader i blinde med deres kræ, så man skal springe for livet i tide og utide.. Så tag da for fanden ansvar og stå ved, hvad det er I har mellem hænderne!!!

SÅ er min grænse sgi nået!!!!

• #9   13. aug 2009 Tror det at kalde det en heksejagt er forkert formuleret?

• #10   13. aug 2009 Nej, det har du ret i Lonny smiley

• #11   13. aug 2009 Hvis der var en som kom herinde og skrev om en dårlig oplevelse ved mødet af en alaskan malamute ville jeg græmme mig og være flov over at der var en uansvarlig ejer af min dejlige race...

Der er et få tal herinde som er ude på at lave HEKSEJAGT - men folk er sgu fustrerede - Der er nogle racer som bare er noget lort i forkerte hænder min incl. og det er det problem vi er nødt til at age stilling til.

Jeg syntes det er dybt foruroligende at der står en person med sin hund som har frisk blod i munden og giver forkerte oplysninger - jeg ser det som en service at få sådan noget at vide så man husker at kontakte politiet og se ID

• #12   13. aug 2009 jeg er også forarget over folks dumme fordomme

• #13   13. aug 2009 heidi og chunte, -helt rigtigt!! ..vi skal nemlig ind til benet af problematikken, -ejerne!
    det er hvad generer mig mest i hele denne kamphunde debat, -at vi ikke tager os af det virkelige problem, men istedet går efter nogle hunderacer som for de flestes vedkommende er pragtfulde hunde i de rigtige hænder.
    mennesker som ønsker en farligt udseende hund som potensforlænger skal nok få en, forbud eller ej.
    præcis ligesom der stadig er masser af pittbulls i dk

• #14   13. aug 2009 Min venindes hund blev idag angrebet af en pitbull mens hendes kæreste fredelig går tur med ham i snor... Pitbullen ligger ved siden af sin ejer i snor, dog holder ejeren ikke fast i snoren... Og vupti, pitbullen sidder i Cubas hoved og nægter at slippe... Cuba får drejet sit hoved således at han også får fat i dens ansigt endnu kraftigere end pitbullen har fat og resulterer i at den slipper og Cuba sender den på dyrehospitalet og Cuba selv slipper med skrammer... Heldigvis var han stor nok selv til at modstå angrebet... Så kan den lære det smiley

• #17   13. aug 2009 Det er jo heller ik en hetz, det er virkeligheden lige i øjeblikket...

• #19   14. aug 2009 mathilde.. der er nu ikke den store forskel, jeg ved ikke hvilket kendskab du har til de udskældte racer, men det er desværre mere end tydeligt hvor stor magt medierne har.. i sidste uge skrev de om ENDNU ET KAMPHUNDE OVERFALD, hvor en gammel dame var blevet væltet omkuld, billedet over artiklen viste en pittbull eller amstaff.. "kamphunden" var en boxer/shæfer/rottweiler blanding og overfaldet i sig selv vildt blæst op.
    så hvilken virkelighed tror du på? den du bliver fortalt i medier.. hvis største motivation er at lave penge.

Kommentér på:
Denne historie kom ikke i medierne...

Annonce