{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Hundesprog {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra ag-stævne på Vestegnen smiley - og så skal resultatet ikke uddybes yderligere, andet end vi fik 2 disks :S

Men mit spørgmål er:

Min hund har stort set altid gøet når vi er til ag, men i dag bemærkede jeg, at han gøede med en lille mund.

Hvordan skal jeg tolke det? Har han været utryg, eller ligger jeg for meget i det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesprog
  • #1   8. aug 2009 Ofte er gøen under arbejde et tegn på stress. AT hunden er ivrigt (hvilket jo er fint), men måske "koger over" undervejs.

Jeg skal ikke kunne sige om det gælder din hund, men sådan er det ofte.

• #2   8. aug 2009 Århh, jo han koger lidt meget over - han er en mester udi overspringhandlinger - og alligevel er han også dygtig til agility, men kunne jeg få ham dæmpet lidt mere, kunne det jo være dejligt at der kom lidt mere fokus på, hvad han egentlig har gang i smiley

• #3   8. aug 2009 Helt enig med Michelle.
    Prøv næste gang til træningen at kun træne noget meget nemt for din hund. Gøen kan også kommer nogen gange af for store krav.

Jeg er lige begyndt på bogen "control Unleashed" (link fjernet)

• #4   8. aug 2009 hov fik hvist trykket på noget jeg ikke skulle :o)

men for at afslutte, så synes jeg den er meget lovende.

• #5   8. aug 2009 Gaia kan osse finde på at gø under træningen -det er primært hvis hun er lidt usikker på hvad jeg forventer af hende, eller hvis vi træner ting med stor fart på for meget (f.eks. for mange apporteringer, for mange indkald osv efter hinanden)

Derfor træner jeg meget ro med hende. farten skal nok komme af sig selv, det er ikke noget jeg opfordrer hende til. Når hun er sikker på hvad jeg vil have hende til, gør hun det både mere fokuseret, med større fart og osse uden at gø.

Jeg kan godt træne en "vild" sekvens, men den afsluttes altid med at vi laver noget roligt efterfølgende. F.eks. bare at vi lige tager en runde fri ved fod, sit, dæk e.l. som lige kan få hende til at falde ned, inden vi igen laver noget med mere tempo

Om det var til nogen nytte ved jeg ikke, men du kan jo prøve at overveje det:o)

• #6   9. aug 2009 Michelle og Marianne - tak for inputtene, alt skal da afprøves for at se om vi kan blive et bedre team. For det er en smule frustrerende, når jeg ved at han kan og er dygtig, og så skal han lave alle disse overspringshandlinger.

Jeg ved at han er fuld at selvtillid, så jeg tror nok vi skal nå nogle resultater med tiden, det er nok mig der lige skal sætte farten lidt ned smiley

Kommentér på:
Hundesprog

Annonce