{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Jeg er vel en af dem... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er vel en af dem der bliver stemplet som "Ung" med en Amerikansk staffortshire terrier og ja jeg er næsten skaldet og ja jeg går også i poset tøj. tattovering har jeg dog kun en af og den kan man ikke se smiley og nu skal i høre.. Jeg går rundt og klipper mig kort håret med en trimmer fordi jeg i en tidlig alder er blevet meget tyndhåret (Det har både mig og min bror fra min far) og grunden til jeg går i poset tøj er at jeg ganske simpelthen er lidt fed smiley så det er behageligt for mig smiley jeg vil helt sikkert det bedste for racen og har aldrig haft i sinde at bruge min hund som noget som helt ud over en hygge hund. Men jeg oplever stadigvæk folk går over på den anden siden af fortorvet når jeg er ude og lufte kali. og jeg kan da godt forstå dem med alle de dårlige rygter der efterhånden er. Der bor en gamml dame over for mig der konstant holder øje med mig når jeg er ude og gå med kali og jeg ved ikke hvorfor :-S der er sågar en her på gaden der er bange for kali for som hun selv siger "Den trækker vejret så hurtig og så har den tungen ud af munden" Og det gør kali fordi hun trækker jo smiley men så er min hund pludselig farlig fordi den har tungen ud af munden :-S Men det jeg vil frem til er at det er nitte at blive stemplet af andre folk fordi man har en bestemt tøj stil. og ja de fleste unge fyre med sådan en hund ser sådan ud. men der er en brøkdel af os der ser sådan ud som faktisk er ansvarlige ejere smiley

Så det eneste jeg vil frem til med dette er at det er træls at bllive "Stemplet" som "Alle" de andre smiley

Kan i have en forsat rigtig god dag derude med alle jeres hunde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er vel en af dem...
  • #1   6. aug 2009 Jeps velkommen i klubben, det er charmen ved racen og det vidste vi allerede dengang vi anskaffede os den ;-D
    Men dette er desværre et repost.


  • #2   6. aug 2009 Dennis: Om du er ekstremt korthåret eller har poset tøj på, så ville jeg altså stadig gå over på den anden side af gaden, hvis du kom med din hund.... Ofte har det sikkert slet ikke noget med typen at gøre, at folk er bange, men hunden!!!

    Ja, jeg er skide-bange for muskelhundene og ja, der er sikkert mange af dem der ikke gør noget, men jeg ser for meget TV og læser for mange aviser.... ;o)


  • #3   6. aug 2009 Sådan er det bare - tag det med et smil. Så længe man har de rigtige hensigter og ikke gør nogen fortræd - kan det da være bedøvende ligemeget hvad andre tænker om èn. smiley

  • #4   6. aug 2009 Ja rigtig nok smiley kalli har jeg altid ansvarlig i snor osv. det bare noget mærkelig noget at man får "Respekt" for noget man ikke ønsker respekt for smiley

  • #5   6. aug 2009 Ja sådan har vi det også... jeg har ingen problemer når jeg går med hundene, men er kæresten med... han ser ud som dig... skaldet og poset tøj.... vupti, væk er de.... det er dog ikke noget der går hverken ham eller jeg på.... der er masser af folk der vil snakke både med Chalou og Nico... vi har dem til og gå rundt i vores butik når vi er på arbejde, og de fleste er helt vilde med dem...
    Men ja, man kan ikke andet end ta det med et smil... sådan er det og have visse racer.... Jeg flytter mig selv når jeg ser nogle bestemte racer, men det er dog over i jagthundene....


  • #6   6. aug 2009 Jeg ville også gå over på den anden side, selvom ejeren havde jakkesæt på - Det er hunden der afgør det!!!!!

  • #7   6. aug 2009 Du er bestemt ikke den eneste. Jeg har oplevet det samme med Lia (Groenendael) og jeg er noget af det mest ufarlige at se på med mine 154 cm, spaghetti arme, cowboy bukser og babyblå T-shirt. Min far har oplevet det samme første gang endda da Lia kun var 4 mdr gammel og han er en lidt buttet, halvskadet pensionist med fuldskæg, der kommer i sine brune bukser og ternet skjorte. smiley

    Nogle mennesker kan bare ikke lidt store hunde eller hunde generelt.

    Da jeg var på marked i sidste uge så jeg en dame springe væk i angst...fra en Golden Retriver.

    Jeg vil så indrømme, at havde jeg hund med, så ville jeg nok også skifte fortov. Det ville ikke være noget personligt, men fordi jeg ved at din race har en høj forekomst af aggression mod andre hunde. Jeg tillader f.eks. heller ikke at min kusine slipper sin Cairn Terrier løs ude hos os og det er bestemt ikke fordi jeg ikke bryder mig om ham, men fordi jeg har katte og Cairn Terrier er en race med et højt jagtinstinkt.


  • #9   6. aug 2009 Britta - Hvil i fred min pige. .
    kan kun taler for mig selv men jeg går med mine hunde ude blandt andre flere gange om dagen tager bussen med dem osv .....så jo nogen af os er DER.
    der er bare mere salg i det dårlige omtale og de dårlige typer .........vi andre sælger ikke aviser .
    og jeg har ik mine fordi de er modehunde eller fordi jeg søger beskyttelse eller en potensforlænger.
    jeg kan klare mig selv .
    men man kan da vende den om hvad med jer med de små pparis hilton hunde ......giver i alle jeres tøj på ?? og har i kun de små hunde fordi de er på mode ??
    nej vel der sidder nok nogen derude som har dem også fordi de kan lide racen .som os andre


  • #10   6. aug 2009 Britta - Hvil i fred min pige. .: Jeg piver ikke jeg siger bare at ikke alle der er klædt sådan er nogle uansvarlige idioter. du mener simpelthen at ALLE andre hunde racer og deres ejere har været ude på gaden og vise flaget og vise "Se min hun kan sit" og så er det simpelthen derfor folk IKKE er bange for alle andre racer?

    Iben R : Det er det de unge de vil ha smiley


  • #11   6. aug 2009 Britta - Hvil i fred min pige. . : Du skal lige huske at det ikke er så let igen at finde steder hvor de lader en træne med sin hun når det er af specielle racer. inden jeg fik kali ringede jeg rundt der var et sted ud af nok 8-9 stykker hvor vi måtte træne med hende ellers var det bare "Nej sådanne racer træner vi ikke med" oplevede sågar jeg fik afvide at jeg godt måtte træne med kali i en klub SÅFREM hun havde mundkurv på til træningen. og det skal siges at kali lige var blevet 12 uger på det tidspunkt...

    Jeg har vagt min race fordi jeg syntes den passer til mig og fordi jeg syntes det er en ekstrem flot hund. jeg kan godt lide at gå lange ture hvor jeg tager hende med og jeg kan godt lide at lære hende nye trix her hjemme i stuen da jeg ikke har de store trænings muligheder med hende andre steder smiley


  • #12   6. aug 2009 Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle vælge en anden race bare fordi det jeg beskriver også findes i andre racer. jeg syntes denne race var den smukkeste. og derfor den. jeg har ingen kørekort så det er begrænset hvor hvor langt jeg kan køre smiley

Kommentér på:
Jeg er vel en af dem...

Annonce