{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Ikke en tråd mod nye hunde eller tyber {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Ikke en tråd mod nye hunde eller tyber men standart her.

Hvad ser i efter når der skal stemmes en ny hund ind på Hundegalleri ?

Der står : Afvis hvis generelle betingelser ikke er overholdt. Alle hunde er velkomne blot de er brugernes egne .

Jeg ser tid at nogen kommer ind her med kun 1 til 4 uskarpe foto og de vender forkert og al for lidt tekst info om hvem hunden er og de bliver stemt ind med 50 mod 3 !

Var det ikke en ide at for at holde den gode standart her at kun stemme ind hvis de betingelser er ok og hvis ikke så afvis hvis generelle betingelser ikke er overholdt og skiv til ejer hvad der mangler på en pæn måde så kan ejer se der lidt seriøsitet her og prøve igen.

Egne tanker for at den gode standart skal fortsætte her.

Hilsen Flanhart og far

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke en tråd mod nye hunde eller tyber
  • #1   4. aug 2009 Er selv begyndt at hvis foto er meget uskarpe eller vender forkert ikke at give en Høj men middel eller lav som bedømelse men bliver det vendt eller skiftett ud så en høj er det ikke ok

Igen gne tanker for at den gode standart skal fortsætte her.

Hilsen Flanhart og far

• #2   4. aug 2009 undskyld stave fejl smiley

• #3   4. aug 2009 Jeg har det også sådan lidt med at jeg synes man godt kan lægge nogle flere billeder ind af sin hund, men hvi ellers hunde opfylder betingelserne byder jeg den velkommen, hvis jeg lige se den på forsiden.
    Det med at der skal være flere billeder o.s.v. var også min tnke, da jeg i starten kom ind på HG, og jeg troede helt ærligt at man "dømte med hjertet ot ærligt" men det har en anden betydning herinde, for alt under høj er en direkte fornærmelse - har jeg fundet ud af. Derfor synes jeg også dette karaktersystem er helt hen i vejret.
    Som svar til det du skrev i næste indlæg gør jeg ikke helt det samme: Jeg undlader at stemme men byder velkommen og skriver at jeg vil sende en høj, hvis der kommer mere billede og tekst på.
    I begyndelsen herinde, stemte jeg lav eller midel p et par hunde og så blev jeg bombarderet med beskeder til min hund og pb. - Tjah, jeg undrer mig også men synes det er helt ok det du gør smiley

• #4   4. aug 2009 Jeg byder heller ikke ulovlige huinde ind. Men hvad synes i så om at nogen har en af de ulovlige hunde i fotoalbum ? Hvis hunden lever, men den tilhører en kammerat? Hvis hunden er død, men man har kendt både den og ejeren? Hvis den er død, og man selv har ejet sådan en?

Hov det her bliver vist en ny tråd imorgen! ?? :-)) *For nu vil jeg snart gå i seng smiley

• #5   4. aug 2009 Hvordan mener du standarten skal være....ligesom hos din egen hund Gombert eller?

• #6   4. aug 2009 Hej Alle

Til alle
    takker for indlæg

Til Lise Ø
    Du spørger: Hvad jeg mener standart skal være !
    Svar: Efter regelerne men fortolker vi dem ens !

Du spørger: Om jeg syntes at andre profiler skalvære lige som mine !
    Svar : Jeg har fået god tilbage melling på mine profiler her inde så en form for rette snor når folk siger det er ok.

Var det svar nok ellers må du skrive igen.

Hilsen Flanhart og far

• #7   4. aug 2009 Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET

Grunden til at jeg skriver det er at dine billeder ikke helt lever op til punkt to i reglerne.......de er ikke særlig tydelige.
    :::::::::::::::::::::::::::
    5.4 Oprettelse af hunde

HundeGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hunden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HundeGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hund her på siden.

1. Du skal have tilknytning til hunden.
    2. Alle billeder skal være tydelige og af selve hunden!
    3. Hunden må ikke oprettes som salgsannonce!
    4. Hunden må ikke være solgt ved oprettelsen!
    5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere hunde i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hund.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede hunde og sletter uden varsel alle hunde, som ikke opfylder alle betingelserne.
    :::::::::::::::::::::::::::::::::

Det er meget nemt at kritisere, men jeg mener ærlig talt at din profil er OK og synes ikke det er det store problem med andres heller. Mange gange er det børn der opretter eller man opretter en død hund uden at have meget tydelige billeder af vovsen.

Man kan jo til gengæld gøre opmærksom på det og skrive at bedre billeder ville være en god ide....

/ Lise

• #8   4. aug 2009 Hel Lise Ø

Det er vel ok at have sine egne gamle R.I.P hunde her inde ?

Og alleren betyder vel ikke noget på HG bar tonen her er god ?

At foto ikke ar gode kvaliter da de er gamle og lidt uskarpe men jeg bliver ikke sur hvis jeg selv for lav bedømelse for dårlig foto kvaligtet.

Og der er ingen kretik af nogen bare en forgespørgset om anders standart så jeg kan rette ind.

Og sidst jeg skriver pænt til folk .

Eks1: Du har en fin hund har du flere foto !
    Eks2: Dine foto vender forkert jeg får undt i nakker men fin hund.
    Eks3: Foto er uskarbe kan ikke se den søde hund du har.
    Eks4: Har set din foto af hund kan ikke finde hunde men fint foto.

Så vil se om der kommer fler ind her der har en mening men har du flere spesifikke spørgsmål til mig så skriv igen men jeg tror det meste er skrevet her længre oppe.

Hilsen Flanhart og far

• #9   4. aug 2009 fejl : forgespørgset der skulle stå Forgespørgsel

Kommentér på:
Ikke en tråd mod nye hunde eller tyber

Annonce