{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

dødtræt af naboens hunde, der gør {{forumTopicSubject}}

hold fast hvor er jeg træt af naboens hunde, der evig og altid gør og ejeren har det med at lukke ørene i stedet for vinduerne .... det er snart i døgndrift at disse 2 hunde gør og jeg har til dato overhørt det fordi jeg selv har hunde - Jeg får hovedpine af de kræ, en gravhund og en shit-zu og har nu lukket hoveddøren, selvom her er lige varmt nok, fordi de gør for åbne vinduer - suk - giv mig styrke !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dødtræt af naboens hunde, der gør
  • #1   2. aug 2009 tro mig, jeg og andre har sagt det til hende - men hun siger at hun vil klage over mine hunde ! jeg har en race, der ikke kan gø, men de er ikke stumme ............. en kedelig og meget aggressiv ældre dame til nabo .... vi skal alle være her, men nogle mener de har mere ret end andre ..............

• #2   2. aug 2009 2 stk Rohypnoler i en frikadelle

• #3   2. aug 2009 og det skal smides ind ad vinduet hos naboen, kanske ? for jeg går ikke ud fra, at det er til mig ........ :-))

• #4   2. aug 2009 Jeg havde virkelig meldt det til politiet, det er møg træls at høre på. Hvad vil hun klage over dig for???

• #5   2. aug 2009 der har været klaget over hendes hunde - men det hjælper ikke - og politiet har andet at foretage sig fortæller de mig ...... det er ikke en rar situation, for hun får tingene vendt så det er mine hunde, der larmer - men mine kan ikke gø, dog er de ikke stumme - møghamrende irriterende

• #6   2. aug 2009 En af mine bekendte bor ved siden af to pit-bulls der ofte står og gør. Han går ud på sin teresse og gør op i luften....så går de to så meget amok at ejeren heller ikke kan holde larmen ud, og så bliver de lukket ind....

• #7   3. aug 2009 hvad med at prøve at optage det når de står og larmer, og så lade hende hører det, for det kan være at hun egentlig ikke er klar over at det kan hørers så meget, men hører hun hvor slemt det er så vil hun måske indse det.

• #8   3. aug 2009 som sagt er hun en meget aggressiv ældre dame, der ikke tager hensyn til andre .......... også selvom der er bleven klaget flere gange over hundene og deres evindelige gøen ......... der er ikke meget at gøre end at rende rundt med vat i ørene !

• #9   3. aug 2009 Lok dem ud i hendes have, og kast vand på dem haha...

Kan ikke andet end se at politiet må skride ind... Det er jo larm til gene, og det SKAL de fanme tage sig tid til!!

• #10   3. aug 2009 har tænkt på det med vand ........ vi har kun en lille have ud for køkkenet og hun bruger aldrig hendes - hundene bliver altid luftet med hende i snor og ud af hoveddøren der er modsat køkkenet ... politiet vil gøre det, at de ringer til hende og beder hende tage mere hensyn til naboerne !

Kommentér på:
dødtræt af naboens hunde, der gør

Annonce