20. feb 2009 Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
Hund / Kat {{forumTopicSubject}}
Pepsi har jo fået en katte lillebror som er blevet MEGET kælen. Han har boet hos os 4 uger nu og de er som udgangspunkt rigtig gode venner. Altså de putter sammen i sofaen og det hele, men så nogen gange synes jeg de "leger" lidt voldsomt.
Jeg ved ikke om pepsi er for voldsom ved missen.
Missen ligger sig om på ryggen og Pepsi står op, så tager Pepsi hele gabet omkring missen mens den "slår" han i hovedet med potterne og nogen gange bider den Pepsi i ørene imens.
Men Katten har ikke kløerne ude, den hvæser ikke og den rejser ikke pels eller noget.
Hvis jeg siger nej til Pepsi lader han den være, men ligeså snart han vender rygen til, overfalder katten hans ene ben eller hale eller noget.
Kan jeg godt gå udfra at katten ville slå rigtigt med kløerne, hvis det gjorde ondt? Nogen gange miaver den lidt underligt når de leger....
Hvad er normalt.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
katte kan godt være lidt voldsomme i deres leg, og kan skam også lege med kløerne ude..
Hvis den ikke ville hunden er jeg sikker på at du ville vide det!..
Katte er gode til at sige fra, og jeg er sikker på at hunde får det at føle hvis den overskrider hundens grænser..!
Min egen hund leger også tit med den ene af kattene, men hvis katten ikke er i legehumør, tør hunden ikke gå forbi..
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Han kan så godt finde på at hvæse af hende, men jeg går ud fra, at hvis det virkelig gjorde ondt på ham, ville han smutte. Her er masser af steder, hvor han, men ikke Disen kan komme op. Han går også ofte selv hen til hende, hvilket jeg ikke tror, han ville gøre, hvis han følte sig mishandlet (so to say :D)
feb 2009
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Min generelle erfaring med katte er, at uanset hvor søde og tålmodige de ellers virker, skal de nok sætte tingene på plads, hvis de ikke gider, så jeg tror virkelig ikke, der er grund til bekymring, men det kan bare se så voldsomt ud
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
hvis katten ikke gider hunden kan I tydeligt se det på hundens snude..
så længe katten har et fristed hunden ikke kan nå, som f.eks kradsebrættet..
feb 2009
Og her siden i mandags har missen været udenfor, mens vi har været på job og om eftermiddagen, bliver de bare SÅ glade for at se hinanden...
Hund / Kat