{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Ang. foder {{forumTopicSubject}}

jeg fodrer min voksne hund med Orijen,Acana og Ziwipeak samt hjemmelavet mad, og dette fungerer perfekt for ham og mig.

Men men men...jeg har hørt at der er rigtig meget protein i Orijen,Acana og Ziwipeak, nogen syns faktisk det er for meget...Jeg får nok en ny hvalp snart, en Griffon, og ville gerne fodre hende med hvalpefoder fra Orijen eller Acana...samf bruge Ziwipeak som godbidder... Ville jer kloge hoveder mene at der er for meget protein til en hvalp i dette foder,?? er bange for at gøre noget forkert..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. foder
  • #1   30. jul 2009 Hvis du køber hvalpefoder, så er værdierne vel tilpassede til hvalpe ??

• #2   30. jul 2009 Det er også vigtigt hvor proteinerne kommer fra.. Om det er animalsk protein eller vegetabilsk..
    Tror det er derfor det lyder voldsomt i de mærker

• #3   30. jul 2009 Tina : Ja jeg har jo ikke super meget forstand på alt det der med animalsk osv..jeg er bare meget glad for produkterne og indholdet, og at det er frilandsdyr, ingen korn osv osv , men der er bare et par stykker der har stejlet og sagt at det turde de ikke med en lille hvalp osv.. men når det nu er beregnet til hvalpe?

• #4   30. jul 2009 Hvis de laver hvalpefoder, så ville jeg ikke være betænkelig ved at fodre en hvalp med det.
    Du kan roligt regne med at de har adskillige ernærings eksperter ansat til at udvikle produkterne til de forskellige stadier i hundens liv.. Også til hvalpe

• #5   30. jul 2009 Der står det er en griffon.. :o)

• #6   30. jul 2009 Jeg har fodret Carla med Orijen fra hun var 4 måneder eller sådan noget. Hun har fungeret rigtig godt på det, og har haft en god vækstkurve.

Prøv evt. at kontakte Porcani, de forhandler alle 3 mærker som du nævner.

• #7   30. jul 2009 Ceteris:

Jamen det er en Griffon petit Brabancon. Jeg ville jo gerne ha en malteser, men har fundet ud af at jeg ikke er så vild med pelsplejen efter at ha passet en malteser i foråret smiley
    Intet er sikkert endnu, kuldet er kun 2 uger gammelt ca, men der er 4 tæver og hvis een af dem passer til mig, ja så kommer hun nok med hjem smiley Ja her i huset blir ziwipeak også kun brugt som supplement, da det er meget indholdsrigt, men må forsøge mig frem smiley

• #8   30. jul 2009 Ja Porcani er også derfra jeg bestiller mad smiley Vil snakke med dem smiley

Kommentér på:
Ang. foder

Annonce