{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

piver når hun er alene... {{forumTopicSubject}}

håber nogle kan give nogen fif... smiley

har jo fået min bette pige hjem og hun er 9 uger... så det er klart hun blir ulykkelig når hun skal være alene... hvordan er den bedste måde og gøre det når hun skal lære det?
lige pt er hun max alene den tid det tager og lufte vores anden hund... men før eller siden skal hun jo lære at være alene...
det med bide ting i stykker er ikke noget problem... det kender jeg til og ved hvordan jeg skal gøre der...
men ingen af mine andre har pevet før.... så ville gerne ta det i god tid så hun blir tryg ved situationen....

Sorry blev lidt langt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  piver når hun er alene...
  • #1   27. jul 2009 Jeg plejer at vende dem stille og roligt til det.
    Jeg har lige fået Choise hjem, hun er 7 mrd. men har altid gået i flok, så har heller ikke være vandt til at være selv.
    Jeg har trænet lidt ved at lukke min anden cocker væk, så når jeg går gennem en dør, lige trække den til bag mig, lige hurtigt smutte ud med skralde posen, lige smutte ud til postkassen, og komme tilbage, så hun lære at man kommer igen.
    Står Choise og piver venter jeg til hun holder op, holder hun ikke sådan lige op, går jeg ind UDEN at kigge på hende, det er også vigtigt man IKKE ynker dem når man kommer ind.
    Jeg går ind som det mest naturlige i verden.
    Nu arbejkder jeg i hundesalon og butik dertil. når jeg så ikke har hunde i salonen , går hun der, så er jeg lige i nærheden men har alligevel ikke fokus på hende hele tiden.
    Det har virket super her, og hun er allerede ved at være tryk ved det!

• #2   27. jul 2009 ahh okai... det er jo næsten ligesom her... arbejder i en kæmpe spillehal hvor hun er med, men der går jeg også rundt så jeg ikke altid sidder ved hende... men vil prøve der med at ikke og kigge osv hvis hun piver.... det er heller ikke fordi hun skal være meget alene self her det første stykke tid, men så der er en tilvæningsperiode... smiley TUSIND tak fordi du gad og hjælpe... smiley

Kommentér på:
piver når hun er alene...

Annonce