{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Av min arm... {{forumTopicSubject}}

Av av av av.. Så måtte jeg lige på skadestuen igår..

Havde været ved at lege med en aktiveringsbold med hundene igår sådan lidt hver for sig, i og med jeg kun havde én.. Mens Zila så har den, kommer Aiya lige pludselig lidt for tæt på og det ender i et kæmpe slagsmål..

Jeg skynder mig hen for at skille dem ad og dum som jeg er, løfter jeg Aiya op i ren reaktion.. Det resulterer så i, at Zila som stadig ser rødt på Aiya, får fat i min arm og hugger til 3 gange.. Johnny får begge hunde væk og lagt i skammekrog i hver sit hjørne af huset..

Jeg opfatter ikke rigtig hvad der skete, før jeg mærker smerten og kigger ned på min arm, hvor jeg har et dybt hul fra Zilas hugtand.. Skynder mig ud og skyller det i vand og Johnny kører mig til lægevagten..

Naturligvis er det højre arm det gik ud over.. To steder har hun fået bidt hul og så har hun bidt lige ovenpå det lange nerve der går fra håndleddet op til albuen.. Kan godt love jer for det gør ondt.. Selvom det ikke syner af det helt store, føles det bare som om hele armen er brækket..

Så nu står den på hvile og pencilin de næste par dage og så skal vi vist til at være en smule hårdere ved hundene, så det ikke gentager sig igen..

Så et godt råd til alle, lad ikke jeres arm komme i vejen for en hund der slås.. Det gør fandme ondt.. Hundene skete der dog gudskelov ikke noget med..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av min arm...
  • #1   21. jul 2009 Auuww for hulen da smiley det lyder til at være en ordentlig omgang smiley må indrømme jeg nok havde gjort det samme som dig, ren refleks.., men nu er der noget at tænke over så smiley
    Håber din arm får det bedre! smiley

• #3   21. jul 2009 Joan (RH).. hvorfor er det du KONSTANT skal komme med spydige og rådne bemærkninger??? Du har seriøst aldrig noget fornuftigt og nyttigt at komme med!!!
    Zilaiya... God bedring med armen av av...

• #4   21. jul 2009 uha AV AV
    tror nu også jeg havde gjort sådan smiley
    men godt der ikk skete mere smiley

og rigtig godbedring med armen smiley
    knuz

• #5   21. jul 2009 Det prøvede min svigermor også det der... hun ville skille hendes hunde ad og klappede den ene på låret. Den troede åbenbart at det var den anden hund og bed til. Det var så i min svigermors hånd. Den blev ret ødelagt og en masse sener og andet blev revet over. 2 fingre hang bare slattent ned.... smiley Hun er nu blevet opereret 3 gange men hånden bliver aldrig rigtig god...

Hun kørte hundene til dyrlægen til aflivning men dyrlægen ville ikke aflive da han sagde at hundene ikke havde nogen ide om hvad de havde gjort.. Der har så heller ikk været noget hverken før eller siden

• #6   21. jul 2009 Nå ja.... Glemte helt..... God bedring smiley

• #7   21. jul 2009 Tusind tak skal i have :o)

John: Nej hvorfor pokker skulle jeg aflive hende? Det var ikke andet end et uheld.. De der kender mine hunde ved også godt de bestemt ikke er aggresive.. Det var snarere mig selv der burde have tænkt mig om..

Camilla: Puha.. Ja så er jeg godtnok glad for det ikke gik værre med mig end det gjorde.. Det var ellers tæt på hun havde fået bidt hul der hvor den lange nerve fra hånden går op til armen.. Gudskelov er det kun blevet til et blåt mærke og en lille forbybning, så det skal nok blive okay igen.. Tror slet heller ikke Zila gjorde det med vilje.. Hun så mig bare som en forhindring til at komme til Aiya.. Hun skammer sig også stadig idag.. Vil ikke spise og render mig i røven konstant, så hun er virkelig ked af det der skete..

• #8   21. jul 2009 Kender det alt for godt. Har to jack russell terrier og de kan finde på nøjagtig det samme. og jeg farer også bare ned i hundehjulet og stopper dem.
    Og ja, jeg er også blevet bidt af mine hunde.
    Rigtig god bedring

• #9   21. jul 2009 Har også prøvet det samme det er lidt mærkeligt man først mærker "skaden" så langtid bagefter.. rigtig god bedring

Kommentér på:
Av min arm...

Annonce