Neeej... aflivning måske! {{forumTopicSubject}}
mine forældres elskede hund det er også min (golden retriver) bølle, har pludselig fået det skidt, han har ikke spist siden torsdag han har tabt sig helt vildt.. han vælter af og til og han kan næsten ikke gå især bagbenene, hans mave er blevet meget stor og hård plus der er noget nede ved/omkring halen, en hård kugle..
Da jeg kom op til mine forældre idag fortalte de mig det, jeg har stortudet hele tiden jeg har virkelig brugt min tid deroppe med bølle plus jeg også havde min egen hund mitzi med, mitzi og bølle er bare verdens bedste venner og jeg kan slet ikke foretille mig at mitzi skal mangle ham han er som en storebror for ham.
det skal lige siges at bølle bliver 13 år her til april..
aaaarh puha det er svært at skrive det her, jeg græder og græder!
jeg ville lukke hundende ud i haven, men bøllle ville simpelthen ikke ud, han smed sig på gulvet og han vejrtrækning lød meget hul og tom og det gik hurtigt, han skreg og kaldte på min far, jeg græd og græd min far stod også med tårer i øjnene, og der skal altså meget til! han fik det lidt bedre og kom op at stå og gik med ind i stuen..
Jeg tager med min far og bølle til dyrelægen imorgen, jeg tror godt jeg ved hvad der sker, vi skal alle miste vores elskede hund bølle, men det er det bedste for ham tror jeg han skal bestemt ikke lide, det at han ikke spiser er måske et tegn til os med at nu skal det være han er klar til at forlade denne jord og komme op i himlen!
puha græder og græder..¨
jeg vil gerne at i tager dette alvorligt, og ikke hagler mig ned da det ikke er det jeg har brug for nu!
Bølle du har været min bedste ven de sidste 13 år, og jeg elsker dig over alt på jorden det gør vi alle også mitzi pigen!
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Jeg føler med dig og din familie og ikke mindst Bølle....
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 208
mar 2005
jan 2006
Hvordan har Bølle det lige nu??
jan 2005
Følger: 21 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 5 Svar: 283
Jeq ved hvordan det føles.
Mistede oqså min elskede hest for ikke så lanq tid siden, da han fik kolik. Jeq qræd, oq qræd oqså hele tiden, oq jeq ved hvor svært det er at komme over det.
Jeq føler med diq, din familie, oq ikke minds Bølle
mar 2005
Men da jeg kig stod han godt nok på alle 4 ben, og stod der med de sødeste hunde øjne han snusede helt vildt til mitzi og puffede lidt til hende, som om han ville sige til hende at nu skulle hun passe godt på sig selv... puhaaaaa det er hårdt det her!
hans vejrtrækning var stadig tom og hul og gik hurtig, man kunne sagtens se han havde det skidt
jeg havde så svært ved at forlade ham, men tager derop lige så snart jeg har fri imorgen og bruger alt min tid på ham indtil vi skal dr. dyr
mar 2005
er også rigtig ked af at høre det med din hest, håber du er ved at komme ovenpå igen
jan 2006
Jeg håber bare i insisterer på at få en tid hos dyrlægen hurtigst muligt, for han har det tydeligvis ikke godt den stakkel. :o(
mar 2005
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.111
Mange knus, tanker og håb om et mirakel.
fra
Betina og Zico.
mar 2005
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.111
Knus herfra.
mar 2005
Neeej... aflivning måske!