{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Neeej... aflivning måske! {{forumTopicSubject}}

mine forældres elskede hund det er også min (golden retriver) bølle, har pludselig fået det skidt, han har ikke spist siden torsdag han har tabt sig helt vildt.. han vælter af og til og han kan næsten ikke gå især bagbenene, hans mave er blevet meget stor og hård plus der er noget nede ved/omkring halen, en hård kugle..
Da jeg kom op til mine forældre idag fortalte de mig det, jeg har stortudet hele tiden jeg har virkelig brugt min tid deroppe med bølle plus jeg også havde min egen hund mitzi med, mitzi og bølle er bare verdens bedste venner og jeg kan slet ikke foretille mig at mitzi skal mangle ham han er som en storebror for ham.
det skal lige siges at bølle bliver 13 år her til april..

aaaarh puha det er svært at skrive det her, jeg græder og græder!

jeg ville lukke hundende ud i haven, men bøllle ville simpelthen ikke ud, han smed sig på gulvet og han vejrtrækning lød meget hul og tom og det gik hurtigt, han skreg og kaldte på min far, jeg græd og græd min far stod også med tårer i øjnene, og der skal altså meget til! han fik det lidt bedre og kom op at stå og gik med ind i stuen..

Jeg tager med min far og bølle til dyrelægen imorgen, jeg tror godt jeg ved hvad der sker, vi skal alle miste vores elskede hund bølle, men det er det bedste for ham tror jeg han skal bestemt ikke lide, det at han ikke spiser er måske et tegn til os med at nu skal det være han er klar til at forlade denne jord og komme op i himlen!

puha græder og græder..¨
jeg vil gerne at i tager dette alvorligt, og ikke hagler mig ned da det ikke er det jeg har brug for nu!

Bølle du har været min bedste ven de sidste 13 år, og jeg elsker dig over alt på jorden det gør vi alle også mitzi pigen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neeej... aflivning måske!
  • #1   26. feb 2006 Puha, Janni det lyder ikke godt! Han lyder til at have det rigtig skidt den lille Bølle. Har de snakket med dyrlægen om hvad det kan skyldes?

• #2   26. feb 2006 Puhha Janni, fik det helt skidt da jeg læste hvad du har skrevet :o(

Jeg føler med dig og din familie og ikke mindst Bølle....

• #3   26. feb 2006 nej det har de ikke endnu, min far ringer derud lige så snart de åbner imorgen og så skal vi derud i løbet af dagen!

• #4   26. feb 2006 tak annette.. *S* det er simpelthen så hårdt..

• #5   26. feb 2006 Ja det er nemlig hårdt...har været igennem det med mine forældres hunde da jeg boede hjemme, den smerte man føler indeni er ikke til at beskrive.

Hvordan har Bølle det lige nu??

• #6   26. feb 2006 Hvor er den synd for diq Janni.
    Jeq ved hvordan det føles.
    Mistede oqså min elskede hest for ikke så lanq tid siden, da han fik kolik. Jeq qræd, oq qræd oqså hele tiden, oq jeq ved hvor svært det er at komme over det.

Jeq føler med diq, din familie, oq ikke minds Bølle smiley

• #7   26. feb 2006 jeg er desværre ikke hjemme ved mine forældre mere, er lige kommet hjem til mig selv!

Men da jeg kig stod han godt nok på alle 4 ben, og stod der med de sødeste hunde øjne han snusede helt vildt til mitzi og puffede lidt til hende, som om han ville sige til hende at nu skulle hun passe godt på sig selv... puhaaaaa det er hårdt det her!

hans vejrtrækning var stadig tom og hul og gik hurtig, man kunne sagtens se han havde det skidt

jeg havde så svært ved at forlade ham, men tager derop lige så snart jeg har fri imorgen og bruger alt min tid på ham indtil vi skal dr. dyr

• #8   26. feb 2006 mange tak tinkerbell... ja det er simpelthen så svært at miste, men lige nu må jeg bare tænke på bølle og det bedste for ham!

er også rigtig ked af at høre det med din hest, håber du er ved at komme ovenpå igen

• #9   26. feb 2006 Ja det må ikke have været nemt at gå derfra :o( Øv altså, ville ønske jeg kunne sige nogle ting der kunne trøste dig, men der er intet man kan sige i sådan en situation så du får det bedre.

Jeg håber bare i insisterer på at få en tid hos dyrlægen hurtigst muligt, for han har det tydeligvis ikke godt den stakkel. :o(

• #10   26. feb 2006 vi skal simpelthen til dr.dyr imorgen der er slet ingen tvivl.. når min far fortæller det hele så er jeg også sikker på at han giver os en tid! og mine forældre rejser til thailand på onsdag, så vi skal bare til dyrelægen inden, det er heller ikke særlig sjovt at dette sker lige op til at de rejser! Men lige nu tænker vi på bølle og det bedste for ham, jeg tror desværre det er bedst for ham at han for fred nu, han skal bestemt ikke lide overhovedet

• #11   26. feb 2006 Puha Janni - det lyder som om det tidspunkt, som alle vi dyre-ejere gruer for, er ret tæt på for dig og din familie. Jeg håber virkeligt det kommer til at forløbe godt, under omstændighederne. Det er en flot tanke, at du mener tiden for at han skal have fred er kommet - det er stort og flot at erkende sådan nogle hårde ting. Jeg ønsker jer det bedste - minderne kan ingen tage fra jer. Når sorgen trænger sig på, så husk på at han har haft et dejligt og rigt liv i hele 13 år.
    Mange knus, tanker og håb om et mirakel.
    fra
    Betina og Zico.

• #12   26. feb 2006 taaaak betina, dejlige ord du kom med! Ja minderne dem vil jeg altid huske på og mindes, det er der ingen der kan eller vil tage fra mig! jeg vil nok sætte et billede ind af ham under mitzi i løbet af et par dage, så i alle kan se ham!

• #13   27. feb 2006 Hej Janni, synes det lyder super, at sætte et billede af Bølle ind - er sikker på der er mange andre end mig, der gerne vil se ham smiley
    Knus herfra.

• #14   27. feb 2006 mange tak skal du have michael...

Kommentér på:
Neeej... aflivning måske!

Annonce