{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mail fra RC.
  • #1   19. jul 2009 har ikke prøvet på den nye side, men den gamle kunne jeg ikke logge mig ind på.... - har aldrig fået gjort noget ved det.

• #2   19. jul 2009 Det er ikke alle der ved hvad du mener...kunne du ikke skrive hvad forkortelsen betyder??

• #3   19. jul 2009 Dem der vil have et svar på spørgsmålet ved nok godt hvad RC står for smiley

• #4   19. jul 2009 Erike----Jeg kunne heller ikke til at starte med komme ind på den gamle, men ringede med det samme, og så blev det muligt for mig.
    Så måske skulle du gøre det samme......Jeg køber alt mit foder hos dem, så jeg skal bare ind------Det var ham som har lavet ders hjemmeside jeg blev stillet om til, og han var dengang meget glad for at jeg ringede, for det var jo på den måde han kunne klave siden bedre...

• #5   19. jul 2009 Caroline Cecilia R................jeg aner ikke hvad det står for og hvorfor må jeg ikke spørge om det????
    Du kan da bare blande dig udenom eller oplyse hvad forkortelsen betyder......

• #6   19. jul 2009 K9 Patrol ...............Tak for hjælpen..

• #7   19. jul 2009 Caroline....Jeg synes at dit svar er usædvanligt arrogant.....kan du give mig en god grund til at man ikke må få at vide hvad forkortelsen står for selv om man måske ikke kan hjælpe?
    Hvis du en anden gang ikke kan finde på andet at byde ind, med synes jeg det ville klæde dig at holde mund!!

• #8   19. jul 2009 jeg bruger også royal canin men var ikke klar over dte var forkortelsen var det alligevel hr jge da chekket deres hjemmeside...syntes også det var et mærkeligt svar

• #9   19. jul 2009 Må give ...Lise Ø....ret..... det er dog en ubehagelig opførsel........

• #10   19. jul 2009 Tine.............hvor ser du det sjove i det......jag kan ikke få øje på noget....

• #11   20. jul 2009 Uh ha da, Undskyld jeg ikke skrev det fuldt ud. Sagen er opklaret, jeg ringede idag til RC, så er den fikset, og jeg kan igen bestille foder, dog skal man lige nærlæse hvad der står, der er nemlig nu flere foder sider, og den første er med kun 14 kg. foder ikke 17, som jeg plejer at få, og så etr det også selvfølgelig en anden pris.
    Jeg troede faktisk alle de gamle her inde vidste hvad RC står for, da det har været brugt rigtig mange gange..... i forskellige tråde

• #12   20. jul 2009 Tine ser måske det sjove i, at Caroline har sluttet sin bemærkning med denne her: smiley En blinkende smiley

Da jeg læste hendes bemærkning tog jeg det godt nok heller ikke som en provokerende bemærkning, men sådan er vi åbenbart så forskellige smiley

Kommentér på:
Mail fra RC.

Annonce