{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

nogen med en Toller nær Køge? {{forumTopicSubject}}

hejsa....

er der nogen herinde der er så heldige at eje en Nova Scotia Duck Tolling Retriever i nærheden af Køge? og som jeg muligvis kunne få lov til at hilse på for at møde racen?

min kæreste og jeg er begge faldet pladask for denne race, men jeg vil gern møde nogle eksemplarer og lærer lidt om dem "i levende live"......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen med en Toller nær Køge?
  • #1   18. jul 2009 det er en meget opfindsom hund smiley
    Jeg passer en når familien er på ferie og det går ikke stille for sig når han er her, han er maget glad for vand hehe den mindste pyt skal der vades i , han er en hunde der gør hvad han har lyst til når det passer ham :0)

• #2   18. jul 2009 smiley

det er også stort set det indtryk jeg har fået om racen....

jeg har læst en del om dem og vil meget gerne læse mere.... har efterhånden gennemtyggget Toller-Klubbens hjemmeside nogle gange smiley

men ville bare SÅ gerne møde en....

• #4   18. jul 2009 jeg har overvejet det med opdrætterne.... aner bare ikke hvor jeg kan finde ud af hvor den nærmeste opdrætter er i forhold til mig....?

jeg kunne da godt tænke mig at komme en tur til amager.... aner bare ikke hvordan jeg kommer derhen osv...

hvilke dag(e) træner I?

• #6   18. jul 2009 Årh jeg så en i roskilde her i sidste uge ved dyrelægen. Den var bare super sød, men kender desværre ikke ejeren.. Meget smuk hund.

Kommentér på:
nogen med en Toller nær Køge?

Annonce