{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

hanhund {{forumTopicSubject}}

Min kammerat har en hanhund på godt og vel 4 måneder og en tæve på omkring de 2 år. Nu er det så at tæven er i løbetid og han har taget hanhund på fersk gerning i færd med at humpe tæven. Nu er mit spørgsmål så:
1. hvor gammel skal en hanhund være før den MÅ få hvalpe og hvor gammel er en hanhund når den KAN lave hvalpe.
2. Hvad kan der ske hvis hanhunden er for ung? Kan hvalpene få nogen problemer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hanhund
  • #1   16. jul 2009 en gravhund er bleve far i en alder af 6 mdr, dvs han havde levedygtig sæd da han var lige under 4mdr. der blev taget DNA test da dyrlæge og DKK ikke mente det kunnne være rigtigt men de måtte æde deres ord i sig ! Det skete hos en kennel i Næstved og den eneste hanhund der var i huset var den pågældende hanhvalp

• #2   16. jul 2009 tak for svar CHINE hun har fået en abortsprøjte nu:) det var også hans dyrelæge`s råd...

og til jer andre så snakker vi om DKK boxer. Tæven er kåret og hanhunden skal også på udstilling og planen er at få hvalpe på dem...
    og hvem helved har bedt om jeres mening jeg har stillet to spørgsmål så hvis i ikke kan læse det hvem skal så have skolepenge tilbage?

god sommer ferie til jer alle sammen....:)

• #3   16. jul 2009 Og undskyld mig - som en af jer selv skriver - så er det sågar sket på en kennel.- Shit happens og så må man sku bare reagere derefter, hvilket vores kammerat også har gjort. Syns det er pisse irriterende at man ikke kan stille et spørgsmål uden at folk kommer med dumsmarte bemærkninger. Troede hundegalleri eksisterede så vi kunne hjælpe hinanden.

• #4   16. jul 2009 S.S= Så tager du fejl... Det er mere for at slå hinanden i hovedet og trampe på folk der allrede ligger ned... i de fleste tilfælde:-)
    Desværre..

Super at din kammerat tog konsekvensen. Det tyder på godt hundehjerte og hjerne:-)

• #5   16. jul 2009 S. S - Nemlig ja =)

Kommentér på:
hanhund

Annonce