633 visninger
|
Oprettet:
Spg ang hvalp. {{forumTopicSubject}}
Hej.. Vi fik en lille sød hvalp igår og den havde første nat hos os i nat. Ikk meget vi fik sovet pga den piver, men sådan er det jo. men hvor mange nætter går der før han stoppe med det..
Og så ville jeg hører om der er nogle der kender nogle gode trænningssteder til hunde omkring vestsjælland.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 9
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 75 Svar: 623
Held og lykke med ham
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.490
Selv bruger jeg at have mine hvalpe i en hvalpegård ved siden af sengen, så kan jeg høre, hvis de bliver urolige og kan dermed få dem ud og tisse. Det er en fordel for renlighedstræningen, hvis de ikke får mulighed for at lave uheld. .
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Samtidig vil hunden også føle sig mere tryk, og der vil opståe et specialt forhold imelem dig og hunden.
Faktisk så kan du få en hund er ikke ødelægger noget, ved at gøre det på denne måde.
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.775
Gør som Babett skriver eller tag en papkasse med høje sider så han ikke kan komme ud og stil den ved siden af - når den piper er det så fordi han skal tisse (så gå ud med den) - og hvis du ved den lige har tisset - så sæt hånden ned til den så den ved den ikke er alene
god fornøjelse - det er næsten ligesom at få børn :-))
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.754
Vi skal træne på grønningen i slagelse fra midten af august
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 426
Håber du lytter og tager imod råd, så den lille stakkel ikke skal være ked af det i nat igen.
Spg ang hvalp.