{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Spg ang hvalp. {{forumTopicSubject}}

Hej.. Vi fik en lille sød hvalp igår og den havde første nat hos os i nat. Ikk meget vi fik sovet pga den piver, men sådan er det jo. men hvor mange nætter går der før han stoppe med det..

Og så ville jeg hører om der er nogle der kender nogle gode trænningssteder til hunde omkring vestsjælland.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spg ang hvalp.
  • #2   16. jul 2009 Han sover i køkkenet indtil at han er helt renlig. og vi sover oven på. Grunden til køkkenet er at vi har vinyl på så det er nemt at gøre rent. men han havde kun tisset to gange på en håndklæde jeg havde lagt ud til ham på gulvet for han ville ikk lige i kurven og sove.

• #3   16. jul 2009 Jamen så er det da klart han græder, han er jo helt alene i verden. Tag ham op til jer og hav ham i en kasse eller kurv ved siden af sengen, så I kan række en hånd ned og nusse ham. Når han bliver urolig i løbet af natten, fordi han skal tisse -ja, så er det bare op og ud med ham. Det tager lidt tid, men på sigt bliver ham jo renlig og sover igennem.
    Held og lykke med ham

• #4   16. jul 2009 Hvis man ønsker hvalpen skal sove i køkkenet pga. vinylgulvet, ville jeg smide en madras på gulvet og selv sove sammen med den i begyndelsen.

Selv bruger jeg at have mine hvalpe i en hvalpegård ved siden af sengen, så kan jeg høre, hvis de bliver urolige og kan dermed få dem ud og tisse. Det er en fordel for renlighedstræningen, hvis de ikke får mulighed for at lave uheld. .

• #5   16. jul 2009 Jeg vil forslå dig, at du reder op i stuen, og sover sammen med hvalpen de første 14 dage, så har du mulighed for at komme ud sammen med hunden og få den renlig ret hurtigt.
    Samtidig vil hunden også føle sig mere tryk, og der vil opståe et specialt forhold imelem dig og hunden.

Faktisk så kan du få en hund er ikke ødelægger noget, ved at gøre det på denne måde.

• #6   16. jul 2009 du må da ikke lade den lillle hvalp være helt alene :-((

Gør som Babett skriver eller tag en papkasse med høje sider så han ikke kan komme ud og stil den ved siden af - når den piper er det så fordi han skal tisse (så gå ud med den) - og hvis du ved den lige har tisset - så sæt hånden ned til den så den ved den ikke er alene
    god fornøjelse - det er næsten ligesom at få børn :-))

• #8   16. jul 2009 Er der nogen af jer der sover ude ved den om natten??

Vi skal træne på grønningen i slagelse fra midten af august

• #9   16. jul 2009 Når du nu fåer et barn engang, så husk at læg ham/hende til at sove i køkkenet, det er mest praktisk, for så kan han/hun selv lige tage en flaske i køleskabet hvis han/hun bliver urolig i løbet af natten!!!!

Håber du lytter og tager imod råd, så den lille stakkel ikke skal være ked af det i nat igen.

Kommentér på:
Spg ang hvalp.

Annonce