{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Lucius er løbet væk!!!!!! {{forumTopicSubject}}

er også oprettet i most wanted gruppen


http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32011

Lucius stak af fra sit hjem i fredags kl ca. 14, da døren stod åben i et kort øjeblik.

han er ikke set siden, og er ikke blevet indleveret til politi eller falck, Påtrods af opslag i hele byen.

Det er min venindes hund, og jeg efterlyser ham for hende. De bor lige ved brugsen i Vodskov, men hvis Lucius er blevet taget kan han jo i teorien være i hele landet.

Lucius er en smuk abrikos farvet han chihuahua og er 2 år gammel. Han er nem at komme i kontakt med da han er ekstrem opsøgende over for mennesker og fremmede hunde.

øverst er hans profil

jeg håber I vil være med til at få ham hjem til Vodskov igen smiley


jeg kan slet ikke klare tanken om at nogen måske har ham uden at ville aflevere ham - eller at man bare har begravet ham uden at fortælle man har kørt ham ned eller dét der er værre smiley


knus
elise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lucius er løbet væk!!!!!!
  • #1   5. jul 2009 Ej, hvor frygteligt! Krydser alt for jer og håber virkelig at han snart kommer hjem igen.

    Husk at holde kontakt til politi og falck, så en evt. ny medarbejder ved telefonen også er opmærksom på at han mangler.
    Har I kontaktet internater, vagthavende dyrlæger?


  • #2   5. jul 2009 Ea og Anders har kontaktet alle instanser oppe i Nordjylland.

    Og der er ingen der har indleveret ham smiley

    de har hængt opslag op i hele vodskov og er ude nu og hænge opslag op uden for Vodskov.


    Men de er ved at miste håbet om at se ham igen, nu hvor der gået nogle dage uden nyt...


    jeg er bare så ulykkelig, Lucius er bare en super fantastisk hund, så jeg ville godt kunne forstå hvis der er nogen der har fundet ham og IKKE vil aflevere ham smiley


  • #3   5. jul 2009 Hej,
    Ja det er skide øv, men han er garanteret taget.....denne race kan man jo sælge helt op til .20.000kr.....tror du ikke?


  • #4   5. jul 2009 Ja det er træls at opleve på den hårde måde, at man IKKE bare lader sin dør stå åben-----Men håber selvfølgelig han bliver fundet og afleveret i god behold---------

  • #5   5. jul 2009 monika

    ej mon dog - måske en 5000 ku du sælge ham for - du har jo ik tavle på ham og han er 2 år gammel.


  • #6   5. jul 2009 snow

    tror jeg nu nok også de er godt kede af derhjemme!?!


  • #7   5. jul 2009 håber da at den lille stakkel kommer hjem igen pøj pøj!

    Snow, det er da en underlig kommentar at komme med! Sker der aldrig noget hjemme hos dig, som aldrig skulle være sket??


  • #8   5. jul 2009 Karin

    tak også min tanke :S


    utroligt, at selv i sådan en situation som denne her hvor man råber efter hjælp, skal folk komme med spydige bemærkninger... jeg begriber det virkelig ikke


  • #9   5. jul 2009 ..

  • #10   5. jul 2009 Måske bare lidt træt af at folk er sååå kede af de ikke har været på forkant----Nej har ALDRIG haft en hund som har haft muligheden for at løbe væk fordi min dør ikke har været lukket eller lågen ikke har været det---- Ja det er en skam den er væk---men hvad kan man forvente, når man lader døren stå åben?????
    Og så så lille en vuffer----
    Ja undskyld at jeg skriver hvad hjeg mener---og ikke kun klapper i mine hænder-----


  • #11   5. jul 2009 Snow

    måske sku du så bare hold din mund, og lade folk være ked af det istedet for at få smidt dum kommentare og bedrevidenhed efter sig!

    du kender ik til situationen, du var der ik til at se hvad der skete vel?

    så må vi håbe at du aldrig selv gør noget dumt som du bliver ked af, hvis du mener det er helt legalt at pege fingre af andre.

    for det gør ikke mindre ondt på folk når man sparker på dem når de ligger ned i forvejen!!!


  • #12   5. jul 2009 det må da være rart ikke at gøre noget forkert, jeg skriver såmen også bare hvad jeg mener, og jeg må da indrømme at jeg sommetider laver fejl, jeg har lidt den holdning, hvis ingen fejl man laver, så må det være fordi man ikke laver noget:-)


  • #13   5. jul 2009 karin

    smiley

    he he he touché....


  • #14   5. jul 2009 Snow K

    For ikke så længe siden... var du da selv i tvivl om , om din hund ( Pocha ).... havde slugt noget af en gummiand..... og kastede op hvert kvarter.....og der måske sad noget fast i halsen på den
    Så helt fejlfri er du nok ikke..... hmmm

    Det er meget dumt at kaste med sten... når... OSV....
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    Håber i finder den lille hund snart....



  • #15   5. jul 2009 Hmm- Jeg kan ikke læse at jeg har skrevet noget som helst om at jeg er fejlfri----Det er da en tolkning som vil noget----Jeg har skrevet, at jeg ikke bare lader mine hunde få mulighed for at løbe ud af en dør, fordi jeg ikke lukker den efter mig----
    Nå men der kom da nogen op af stolene--------Jeg skal nok lade være med at kommentere disse evendelige efterlysningstråde en anden gang-
    Første og sidste gang----
    Nej jeg har da forresten varet med i en tråd om en chiua... en anden gang for et par år siden---


  • #16   5. jul 2009 Der er kommet nye fotos af lusen på hans profil så er den lidt mere opdateret

    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32011


  • #17   5. jul 2009 Snow

    nu handler dette ikke om dig og dine negative holdninger - men om at der sidder en familie oppe i Nordjylland og savner deres hund!

    så pak dine sure opstød af HT og find din empati frem istdet for!


  • #18   5. jul 2009 -

  • #19   5. jul 2009 Snow:

    Du er da ualmindeligt usympatisk menneske.

    Hvis du har så stort et behov for at fortælle hvor dygtig du er til at lukke døre og hvor meget bedre du er end andre, så find dog nogen at træde på der ikke allerede ligger ned...

    Jeg er jo ikke så evnesvag at jeg ikke godt kan regne ud at det var dumt at lade døren stå åben mens jeg tog et barn i en autostol ind, men faktum er jo at det er sket, og du bruger anledningen på at fortælle hvor meget bedre du havde handlet i situationen, i stedet for at springe tråden over eller finde en lille smule medmenneskelighed og sympati frem...

    Jeg håber du fik hævdet dig selv lidt på min bekostning og nu kan sidde og klappe dig selv på ryggen og sige til dig selv at du trods alt slet ikke er så dårligt et menneske for der findes jo dem der dårligere end dig, og det kan du jo så fortælle dem!

    Om lidt fortryder jeg sikkert at jeg skrev sandheden, for jeg plejer egentligt at være et meget afmålt menneske, men lige nu er jeg bare så forbandet hamrende ulykkelig. Jeg har hylet i 3 stive dage, og føler mig så magtesløs.

    Lige nu er mit hovede bare fyldt med hvor han er, og hvordan han har det. Har en anden hund bidt ham ihjel og ejeren smidt ham i skralden for at undgå at hans hund fik "skyld". Har nogle knægte hængt ham op i et træ med strips, eller nogle unger leget med ham og glemt ham i et kogende varmt legehus, eller er han kørt over og ligger i vejkanten, eller hos nogle bumser der synes han så sød ud og ikke ved at man skal ringe til polititet...

    Og gu var det dumt at den dør ikke blev smækket med benet... Og det tilgiver man da aldrig sig selv.... Men skal man finde noget positivt må jeg jo så bare sige at der i det mindste er en, her på HG, som fik det godt med sig selv, af at høre min tragiske historie...

    Intet giver dog mening lige nu:(
    t


  • #20   5. jul 2009 Ea

    jeg er så dybt ulykkelig, vi skal nok få ham hjem igen!


  • #21   5. jul 2009 Jeg håber virkelig I finder lille vuffer!!!!
    Jeg sender mine tanker til Jer derhjemme... det må være frygteligt at gå og vente...
    håber på det bedste!!


  • #22   6. jul 2009 ååhhh hvor jeg føler med jer det så frygtelig vi sidder i samme sitution hende jeg har solgt hvalp til for 5 uger siden ringede idag at den var løbet væk den har været væk siden igår aftes og er ikke fundet endnu vi krydser fingre for begge vuffer at de hurtig kommer hjem igen...

Kommentér på:
Lucius er løbet væk!!!!!!

Annonce