{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

nogen der gider at hjælpe med at holde {{forumTopicSubject}}

hej er der nogen der gider hjælpe med, at holde øje med annonce på nettet eller lokalavisen m.m. om hund sælges, det er en blanding mellem cairn terrier og lhasa apso pt 13 uger bor pt i søndersø tæven hedder lady pigens navn og tlf kan fåes af mig på pb

Det er fordi jeg solgte for nogen uger siden en lille hvalp hvor jeg var lidt i konflikt med mig selv, derfor skrev jeg at jeg har tilbagkøbsret på hvalpen og hvis dette brydes vil der kræves erstatning, de penge er jeg jo lige glad med, men er ikke lige glad med at hun kommer vider så skal hun her hjem og jeg finder en dygtig hundefamilie til hende.

hun var pludselig sat tilsalg på guloggratis og jeg konfruterede hende med dette ,efter en veninde havde været så sød og ringe til hende,der var hun til salg og kunne sagtens være selv hjemme min 9 timer om dagen da jeg skrev med hende var hun chokket dernest var hun sat til salg pludselig var hun ikke til salg jeg sagde til hende at hvis jeg opdagede at hun solgte hende bag om jeg opdagede det slæber jeg hende i retten for jeg har krav på at købe hende tilbage

tæven er sort med hvide og lyse brune aftegninger ligner lidt cairn terrier i ansigtet bare forkert farve men mener halen ligger ned over ryggen lige som lhasa apso og har hængøre lige som lhasaapso håber nogen vil holde øje og skrive en pb hvis de ser hende til salg enten på nettet eller andre steder for er sikker på at hun bliver solgt

ved godt at jeg ikke skulle ha solgt hende til hende, da min mave sagde noget andet ,men jeg har meget med at dømme hurtigt og min mand og omgivelser sagde, at de mente det nok gik og at jeg var panoid så derfor solgte jeg hende men for fremtiden hvis jeg nogen sinder får hvalpe skal der sku virkelig ikke sælges hvalpe til bare den minste tvivl suk kh sanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der gider at hjælpe med at holde
Kommentér på:
nogen der gider at hjælpe med at holde

Annonce