{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.828 visninger | Oprettet:

Flexline {{forumTopicSubject}}

Ludwig går ikke løs - jeg har ham i snor, og jeg bruger en flexline, den er 8 meter, så han har fri mulighed for at gå langt foran mig eller bagved mig.

Dog vil jeg gerne have en flexline der er længere - ved I om man kan få sådan en et sted? - altså længere end 8 meter, fx 10 eller 12 meter...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flexline
  • #1   1. jul 2009 Nu er jeg imod flexliner, da hunden som evt. løber 8 m. ude, og så løber ud på kørebanen, så tager det tid, inden man får stoppe og rullet linen ind.

• #2   1. jul 2009 Babett : Nu er der jo nogen, der har fundet ud af at låse flexlinen i kort position i byen og bruger den fulde længde i naturområder....

Ludwig : Nej desværre er max længden 8 meter. De findes også i 3 og 5 meter

• #3   1. jul 2009 Babett: nu er det jo ikke alle hunde, der løber ud på kørebanen eller luftes langs kørebanen.

Jeg har en og den bliver brugt, da Luna pt ikke må rende løs. Jeg mener dog ikke den fåes i længere end 8 meter.. måske 10?

Men ellers er det ud og have fat i en sporline. Den vil jo dog ikke rulle op af sig selv:-)

• #7   1. jul 2009 Jeg har kataloget over Flexiliner.. Den kan blive max 8 meter..

• #8   1. jul 2009 babett> nu er det sådan at jeg bor et sted hvor der ingen veje er... altså ude på lars tyndskidsmarker smiley så han ka ikk lige rende ud på kørebanen!

og når jeg er i by og sådan, så låser jeg selvf linen så han ik har længere snor end 1 meter.

jeg mener os jeg har set den på 10 meter, ka bare ik huske hvor. Vil bare så gerne ha en der lige er de meter længere

• #9   1. jul 2009 Måske et andet mærke så ?
    Hvis du finder dem så sig lige til.. Ik ?

• #10   1. jul 2009 vi bruger også flexline, den er 5m - har også kun set højst 8m smiley
    vi bor ud til en lile vej, og Basse kan altså sagtens gå ved lejen uden jeg skal låse den på en specielt meter? :s
    - kun hvis der kommer større kørertøjer sætter jeg ham og venter med at gå videre til bilen er passeret..

• #11   1. jul 2009 pletbjørnen> okay - selvom ens hund godt kan få pænt i snor ved en vej i fuld længde, ville jeg sq ik turde det alligevel! tænk hvis den lige fik et flip, blev forskrækket eller noget. uha det ku gå galt.

Tina & Alex> jo ska jeg nok hvis jeg husker det smiley

Kommentér på:
Flexline

Annonce