{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

store badedag.... {{forumTopicSubject}}

Hej derude....

ja så en lille historie fra en eftermiddag i "baljen"...
Nå men turen gik som den plejer til de fantastiske fodboldbaner, hvor tøserne virkelig kan boltre sig....
De tumlede alle 3 rundt i dejlig tag fat leg, for en tid, og så sker der det, der altid sker... Carla skal på opdagelse mellem de træer der omkrendser banerne.... fint nok...hun nulrer rundt et godt stykke fra os.... med et kan jeg se at hun laver sin helt specielle dans, der betyder : nu skal jeg 100% rulle mig i noget der for mig lugter af Chanel no 5........ dette oversat til menneskesprog betyder : noget der ABSOLUT ikke lugter af Chanel no. 5.....
Jeg kaster mig ud i noget der skal forestille løb..med armene svingende over hovedet.... og ordene "nej nej nej Carla naiiiiii ".... men det er for sent... på det tidspunkt har hun, med jublen malet i hovedet, allerede været nede og med vrikke bevægelser kørt rundt i det flere gange......
Da jeg endelig når frem, gasblå i hovedet, prustende og savlende ( jeg er ikke set løbe siden 86 ).... springer hun lige så let op, glad og veltilfreds og løber videre.....
godt mobset stå jeg og skuler efter hende, imens en skummel plan for hævn former sig i min hjerne....." hvordan kan jeg give hende igen... AAA HAAAA ET BAD......
fuck det,..... jeg lader det gå ud over dem alle...straffer dem kollektivt....DE RYGER ALLE I BALJEN...

som sagt ...så gjort.... den der ler sidst ler bedst....

Eiii sorry det her blev lige lovlig plat... syntes bare det har været en lidt sørgelig dag, ...alt det med Lola og stakkels Doggymom.... så jeg trængte til at smile...
så min historie ( dog sand ) blev lidt lang....

Lykke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  store badedag....
  • #1   22. feb 2006 Hi hi - ja hundes idé af Chanel no 5 er ikke lige vores - Nellys yndlings parfume er daggammel grøn fåre lort!

Mums!!

• #2   22. feb 2006 hæhæ vi har også et par gange måtte køre med nedrullet vinduer, blot for at kunne holde lugten ud efter kontakt med døde dyr i skoven *GG*

• #3   22. feb 2006 Uh, Gilbert lavede et fantastisk trick engang.

Vi var ude ved dragør, og Gilbert morede sig med at løbe på et lille stykke strand lige ved lystbådehavnen.
    Jeg kastede en bold, og Gilbert løb ud og hentede den i vandet og kom tilbage med den igen og igen.
    Men pludselig løb Gilbert ud i vandet, OG FORSVANDT!!! Ned i vandet!
    Der nåede lige præcis ikke at gå panik i mig, for sekundet efter kom Gilbert op ad vandet KULSORT og MEGET ildelugtende!
    Det viste sig så, at der lige hvor han var løbet ud var en eller anden slags afløb... Behøver jeg sige, at han fik nogle ture mere i vandet? Et andet sted vel at mærke! Stakkels Zita, der dkulle sidde omme bagi sammen med ham.. Hun blev også nødt til at få et bad, da de kom hjem..
    Ja, nu er det en sjov historie, men for fanden hvor han stank *GG*

• #4   22. feb 2006 HA HA HA Belinda..... vi kender det bare alt for godt....

dejligt med historier hvor latter musklen bliver trænet....
    på denne ellers øv dag....

folkens kom med en sand og sjov hundehistorie.... det er så tiltrængt i dag....

Lykke

• #5   22. feb 2006 Jeg var engang kørt ud fra at træne, og Aya løber som sædvanlig glad afsted ud over banen. Denne dag ender hun dog med at rulle sig godt og grundigt, og der sad ikke bare sådan lidt lort på hende... Nej, hun havde en kæmpe klat lige midt på hovedet, og det drev ned over hende (har I set den lille børnebog "hvem har lavet lort på mit hovede" så har I et billede af, hvordan det så ud) Der blev ingen træning denne dag, vi satte os i bilen og kørte direkte hjem og ind i bruseren med hende. Men hold op, det er godt nok det klammeste nogen af mine hunde har lavet...

Kommentér på:
store badedag....

Annonce