{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering i haven ?
  • #1   27. jun 2009 Miss Cindie - der er dælme mange ting, man kan gøre udendørs for at stimulere en hund både mentalt og fysisk.

Helt fra leg, grundlæggende lydighedstræning og samarbejdsøvelser, til konkurrencetræning, som vi ligesom Dina laver med vores hund.

• #2   27. jun 2009 De får skam rørt sig hver eneste dag, også træning - så intet mangler dér.

Men når vi alle er i haven, kunne jeg godt bruge nogle nye ideer dertil smiley

• #3   27. jun 2009 Hmmm..
    Jeg er i tvivl om, hvilken retning du tænker.

Når vi er i haven slapper vi bare af, leger lidt - bold, vandslangen i disse tider, gemmer guffer osv.

Ikke noget fancy, bare sådan hyggenygge. Den grundlæggende stimulans foregår jo i forbindelse med træning, resten er bare for at have det lidt sjovt sammen.

• #4   27. jun 2009 Jeg har flyttet the søgningen ud i haven.. Det giver lidt andet end bare at træne indendørs.. ( se evt video af indendørs søgning)
    Og så feltsøg ( søg efter "tabt" genstand, som skal findes og afleveres )
    Her feks. nøgler og mobiltelefon

• #5   27. jun 2009 Forsøger mig med at lære klikkertræning..
    Hunden skal selv tilbyde adfærd..
    Jeg synes det er voldsomt svært, når man er vant til at give kommandoer hele tiden og hunden koncentrerer sig meget for at regne ud hvad det nu er jeg har gang i, og hvordan hun kan få fat på pølsestykkerne, så både hund og jeg bliver trætte efter sådan en gang træning ;o))

• #6   27. jun 2009 CH

Så noget hygge-noget af en art, de kan tuller rundt med selv, og med os.

• #7   27. jun 2009 Miss Cindie - det er det vi gør. Men det skal da også siges, at der bliver trænet en del her, så hunden bliver med sikkerhed mentalt udfordret.

Når han så har fri, så går tiden bare med hygge og godt samvær.

Vi smider selvfølgelig en smule lydighedsøvelser ind fem minutter her og der - det elsker han :o)

• #8   27. jun 2009 Vi drysser lidt foder ud over plænen.. Det går der tid med at søge efter...
    Hænger skinkestrimler og lignende på grene i forskellig højde.. Det udfordrer lidt mere og tvinger hunden til at søge anderledes.

• #9   27. jun 2009 Et børne soppebassin er et hit her i sommervarmen..
    Det har de meget spas ud af

• #10   27. jun 2009 Vi skal da ud og investere i et soppebasin,

Tak for de nye ideer smiley

Kommentér på:
Aktivering i haven ?

Annonce