{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

2004 {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke hvordan i har det med året der gik ? Men jeg ser mest tilbage på året med glæde.... Et år hvor jeg pludselig havde 2 hunde,.til glæde for både Nida og os... Et år hvor Jeg nåede de mål i agility, jeg havde sat for mig og Nida, jeg havde dog ikke drømt om at vi skulle få vandrepokalen som årets agilityhund / hundeføre . At blive færdig som agilitytræner nåede jeg også, noget jeg glæder mig helt vildt til at bruge en del fritid på i 2005. Så alt i alt set med hundebrillerne på et godt og dejligt år..... Håber de flest herinde kan se tilbage med glæde på 2004. Men ved også at for nogen har 2004 værret året hvor men har måttet sige farvel til sin firebenede ven på den ene eller anden måde, snøft :o(... Desværre er det jo sådan, at når man køber en hund, så køber man både en glæde og en sorg...... Mig og mine tøser håber at alle herinde kommer sikkert ind i det nye år. Og i ønskes alle et GODT OG LYKKEBRINGENDE NYTÅR... Og at når i står for enden af 2005 vil i se tilbage på året med glæde :o))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2004
  • #1   30. dec 2004 Ja... Jeg var jo en af dem der ikke havde så meget held i 2004 hvad angår min hund! Håber at 2005 vil blive et godt år for den nye hund vi får den 7 januar!

~~*GODT NYTÅR TIL ALLE*~~

• #2   31. dec 2004 Ja, jeg må indrømme jeg glæder mig til og komme ud af 2004. Der har været mange dårlige ting, både personligt og med Nemo. Jeg var sikker på at jeg mistede ham i år, men han kæmpede sig tilbage. Han havde mange smerter i ryggen og kunne næsten ikke gå, men er nu frisk igen.

Så jeg håber at 2005 bliver bedre, både for Nemo og mig selv.

I ønskes et rigtig godt nytår.

Knus og Halesving
    Yvette & Nemo

Kommentér på:
2004

Annonce