{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

En smuk dag at dø...... {{forumTopicSubject}}

De sidste par dage har Villy vist tegn på nye rygsmerter. Det, plus de andre skavanker han havde, gjorde at jeg tog den svære beslutning i aftes. Nu skal Villy Rap til de evige agility-baner.

Ringede til dyrlægen i morges.
I formiddags gik vi og legede lidt bold i det flotte solskin i haven. Og ventede på dyrlægen.
Dyrlægen kom kl. 13 i dag, og vi kastede lidt bold med Villy ude på græsset. Hun sagde at det var en god beslutning jeg havde gjort. Hvorfor vente på at det bliver værre. Han var begyndt at tabe muskelmasse på ryggen nu. Det kan jeg ikke være bekendt overfor ham. Altså at vente. Han har været min bedste ven i snart 14 år.
Han fik lidt at falde i søvn på, og jeg hentede hans tæppe fra kurven i stuen. Han blev aflivet på tæppet midt ude på græsplænen i det flotte vintersolskin. Stille og roligt. De sidste han gjorde var at hente tennisbolde til os.
Da jeg kom ind til Tezza snusede hun til mine hænder og gik så fra mig. Hun plejer at slikke på mine hænder, når jeg rækker dem mod hende. Hun ved helt sikkert at der er sket noget med Villy. Jeg bar han jo ud i dyrlægens bil, og hun kan lugte at han er død.
Da jeg ikke kan grave i haven på grund af frost, fik dyrlægen ham med til kremering med urne. Sammen med et par tennisbolde og et pivedyr.Jeg får så urnen hjem og han kan komme i jorden, ligesom de 2 misser der ligger her.
Pu ha- det har været en grim dag idag. Har købt et par hyacinther og sat i jorden, hvor han blev aflivet.
Syns lige I skulle vide det.
Helle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En smuk dag at dø......
Kommentér på:
En smuk dag at dø......

Annonce