{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

hundekampe {{forumTopicSubject}}

hej allesammen jeg så igår sådan noget "animal cops" på animal planet der fandt de 11 pittbulls der var FULDSTÆNDIG maltrakteret!! den tydeligvis skyldige ejer blev frikendt og hundene endte med at blive aflivet fordi de var blevet for farlige jeg blev så muggen at jeg næsten smadrede tv´et har i nogen ide om hvad straffen i dk er for sådan noget???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundekampe
  • #1   22. feb 2006 en bøde på et hundrede eller sådan noget lignene.. de danske straffe er dybt latterlige ..

• #2   22. feb 2006 sådan nogen folk skulle bare skydes..

• #3   22. feb 2006 tak for respons.. jeg gad personligt godt at være ham der skulle straffe de svin!!!!!!!

• #4   22. feb 2006 Så også det program. For at ejeren af de 11 Pittbulls kunne sigtes for at have arrangeret en hundekamp, skulle politiet nærmest have set selve kampen eller der skulle være vidner. I netop denne sag var der er et vidne, men personen trak sig tilbage og turde ikk vidne. politiet ankom netop som kampene var færdige. Tro mig jeg var ked af det da jeg så alle hundene. Den enes øre var delt på midten pga. en tand havde revet den i stykker, de var fulde af bidemærker på mave, benene, hovedet ja stort set overalt. Men de eneste der kom til at bøde i den sag var hundene. :O(

• #5   22. feb 2006 Lige noget der faldt mig ind....

Hvis man står med en potentiel hunde/hvalpekøber, hvordan kan man så sikre sig at vedkommende ikke er fradømt retten til at have dyr????

Nogen der ved det? Man kan vel næppe udbede sig en straffeattest....

Kommentér på:
hundekampe

Annonce