{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 eller 3
  • #1   21. jun 2009 Som med børn er det bedst med lige antal.2 eller 4. Det kan give problemer da der ofte er en der holdes udenfor.
    Jeg ville nøjes med de 2 du har og gøre en masse for dem.

• #2   21. jun 2009 Det tror jeg kun du selv kan svare på....

Jeg tror da ikke der er den store forskel på at have tre fremfor to, hvis det er små hunde.... Men det koster selvfølgelig det mere i både tid og penge.

• #3   21. jun 2009 Jeg har 3 og selv om jeg elsker alle 3 hund højt, så er det 1 for meget...... Når Blackie engang ikke er her mere, skal vi IKKE ha`en ny:-)

• #4   21. jun 2009 Brug hjernen-- Det er jo faktisk rigtigt. Så langt tænkte jeg ikke.

• #6   21. jun 2009 hold dig til 2. Du vil kunne give 2 hunde mere opmærksomhd end 3. Og du har 2 arme til 2 hunde til gåtuerne.
    At havde 3 hunde hjemme i hjemmet er ikke det helt store det er alt den aktivitet og lufteture og træning der vil tage tiden fra de andre.

• #7   21. jun 2009 jeg vil også sige, hold dig til 2

som brug hjernen siger så er det ofte godt med et lige antal

da vi fik nr 3 blev der pludselig en masse ting der blev mere besværligt.

nu med nr 4 har vi fået ro på flokken igen. det har ikke været nær så slemt at få nr 4 som nr 3 - tværtimod

men tænk over -

- at komme på besøg nogle steder med to, det går sagtens, at komme med 3 kan virke overvældene

- 3 hunde i forskellige aldre - 3 forskellig træning

- ferie - er der nogen der vil passe 3 hunde

• #8   21. jun 2009 jeg har 3 små hunde og syntes ikke der er problemer i det, de er så søde ved hinanden alle 3 og i min omgangskreds er det nemt at få dem passet alle vil passe dem fordi de er små og nemme, men jeg er sart med hvem der skal passe mine små så har valgt 3 steder de kan blive passet...

Kommentér på:
2 eller 3

Annonce