223 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

legesyge! legesyge!

hej
jeg har jo en hun og det er der jo også mange andre her der har og så tinkte jeg på hvad det er det værste jeres hund har gjort mens den var alene hjemme?

min hund har: bidt i 3 motter bidt 4 steder i vækken ødlagt 1 par sko ødlagt 3 tæpper
og lidt mere smiley smiley men hun er stadi en sød hund jo<3<3<3<3

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  legesyge!
  • #1   21. feb 2006 Det værste Daisy har gjort er at tisse og "lave" på gulvet :o)
    Hun har ik rigtig ødelagt noget, men det var kun da hun var hvalp at hun tissede og gjorde ved ;o)
    Hun har heldigvis heller ikke været så meget alene som hvalp fordi jeg var arbejdsløs dengang :o) Så det er jo nok derfor *GG*

• #2   21. feb 2006 det kunne vi ikke gøre for den har gjort det i alle rumende neden under og hun må ikke være ovenpå

• #3   21. feb 2006 ha ha ikke mere... smiley Emma kan godt være alene hjemme nu men hun var også nået at blive 1 års tid inden hun kunne aktiver hunden med en masse hjerne gymnastik så hjælper det...

• #4   21. feb 2006 Stjålet slik fra bordet.....

• #5   21. feb 2006 (Anita)
    vi blev hjemme vær dag i en uge for at holde øje med hende
    men det er også først efter hun blev ½ år at hun har bidt i ting osv.
    men da hun var helt lille var det også kun tis og sådan

• #6   21. feb 2006 de er jo også frække sådan nogle dyr! hehe men søde det er de

• #7   21. feb 2006 han hev en kasse ned fra trappen, med mobiltelefon, lader, headset og diverse manualer, og smadrede det hele, plus, han har 3 steder gravet huller i vægen, smadret nogle tæpper, sko.... så nu har barikaderet vægene, vi sørger altid for at der ikke er ting han ikke må bide i og husker at lukke dørene forsvarligt ind til de andre rum..

• #8   21. feb 2006
    Af de hunde jeg har haft: Babett, Cobra, Tyson, Bandit, Chico, Angus, Dusty, Dolly, Aron, Canto, har jeg aldrig haft nogen problemmer med at bide ting i stykker eller ødlægge noget.

Balter der imod. - han tømte både køleskab, åbne skabe og skuffer, tømte dem æd potteplanter, og gud ved hvor mange par sko..
    Han er den eneste der har ødelagt noget,

• #9   21. feb 2006 Gizmo har bidt gulvet i stykker i køkkenet, vældet potteplanter så der lå skår da jeg kom hejm, fået åbnet skavet badeværelset og fået det tømt for tandpasta barberblade og andet, stjålet ting fra bordet, bidt mine samt min kærestes klpi-klappere i stykker, og bidt i en lednig til en lapme.. og sikkert også meget andet, som jeg har glemt smiley

• #10   21. feb 2006 ødelagt det gamle gulvtæppe hos exkæresten,. ødelagt 3 mobiltelefoner (de er svære at stå for) spist indtil nu 5 skruetrækker, isoleringen til røret på varmepumpen, 4 par sko og 3 planter. Hun gør det dog ikke rigtigt mere. Det var indtil hun var d 4-6- måneder.
    Dog så havde hun præsteret at få åbnet skabet forleden og få hevet to pakker småkager ud og havde spist dem...

Engangsvaskeklude og grydesvampe kan hun simpelthen ikke stå for, de bliver splittet i bitte bitte bitte små stykker... og snørebånd bliver spist, hvis de ikke sidder fast i sko smiley fjollede hund

• #11   21. feb 2006 ja sådan er hunde jo men din hund er da heller ikke til at stå for smiley

• #12   21. feb 2006 Åha... Havde malet et pænt maleri, som jeg var meget stolt over. Ddet var tørt, stilede jeg det i vores reol. Det fik min hund, Loke, øje på og slikkede dernæst al malingen af lærredet. Og så ellers den klassiske med at tisse og prutte på gulvet.

Kommentér på:
legesyge!

Annonce