{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

på cykeltur med mops??!! %!"&%¤#/(I&/ {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg var i parken da jeg ser en dame komme cyklende med en aldrende mops halsende i helt stram flexline efter hende.. jeg løber ned og stopper hende og spørger om hun slet ikke holder øje med sin hund.. som i bare udmattelse er faldet om på stien og gisper efter vejret.. jeg spørger hvor langt de har cyklet.. årh en små 10km svarer hun.. og her snakker vi altså i bagende middags sol og 20 grader.. den stakkels hund har så rejst sig og står og gylper mavesyre op og halser og hiver efter vejret som aldrig før.. efter at have diskuteret med hende frem og tilbage, og fundet ud af konen er langt uden for pædagogisk rækkevidde sætter hun sig op på cyklen for at komme videre.. så jeg løftede hunden op og sagde den altså ikke kunne løbe længere og kan bare mærke den er voldsomt overophedet.. så jeg hælder lidt vand på ørene og i på lårene, henter joeys tæppe og ligger i hendes cykel og sætter stakkels mopse op i kurven og siger det nok er bedre de cykler så lange ture på den måde.. så fnøs den sure dame og cyklede hjem... men hvor jeg dog håber den stakkels hund fik lov at sidde i kurven...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  på cykeltur med mops??!! %!"&%¤#/(I&/
Kommentér på:
på cykeltur med mops??!! %!"&%¤#/(I&/

Annonce