pitt bull {{forumTopicSubject}}
puha sikke en skod aften ... da jeg var ude og lufte zimba så kom der en mand gående med sin pitt bull uden snor. han kom rundt om hjørnet og kunne ikke kalde sin hund til dig.
det der er værst er at den slet ikke havde halsbånd på jeg blev bare så sur..
det skal lige siges at det var ikke en dansker som havde den, han var bare så ligeglad med at hans hund bare gik der og var faktisk på vej hen til zimba, jeg måtte simpelthen tage zimba op til mig og sige til ham manden hva gider du godt tage din hund til dig eller tage den i snor.. det var han sku ligeglad med. jeg blev enig med mig selv om at det ku virkelig ikke passe at jeg skulle slæbe rundt på zimba bare fordi han ikke ´gad have sin hund i snor så jeg satte ham ned. han kom så endelig hen og tog sin skide hund til sig men puha der var jeg godt nok sur....
folk kan sku have deres hund i snor i en gå gade i det mindste og især et halsbånd og specielt den race ..
er virkelig chokkeret....
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 129
feb 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 176
men uanset hvad race skal man sku kunne kalde på sin hund ,,
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 81 Svar: 324
nov 2005
nov 2005
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 129
nov 2005
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 129 Svar: 2.654
nov 2005
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 8 Emner: 34 Svar: 351
Racen er sgu da totalt urelevant!
Folk skal holde deres hunde i snor, hvor de kan møde andre hunde, medmindre de er på et sted hvor det er tilladt, så vi andre med ikke supersociale hunde, ikke render ind i dem heller....
Synes det er totalt reskepktløst at folk render rundt med deres hunde uden snor, hvor de kan være til gene for andre.... Og specielt når de så kommer med den klassiske " min hund gør ikke noget", NEJ, men det KUNNE tænkes at den hund de møder ikke bryder sig om at blive forulempet, udfordret ect af en løs hund...
Eller at ejeren i forvejen godt ved at hans/hendes hund ikke går af vejen for et raskt lille slagsmål...
Jeg har måtte opgive at lyfte hundene i mit nærområde, fordi der er e masse der mener at de har ret til at gå løs med deres hunde, og min den ældste er en "slagssøster" og de andre vil jeg ikke udsætte for at skulle forholde sig til løse hunde der kommer stormende, mens mine pænt skal blive i deres liner... Skal mine hunde lege med andre hunde, vil jeg godt selv have lov at bestemme hvilke og hvor!
Og det uanset om det er en pitbull, ambull, chihuahua eller gravhund......
okt 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 53 Svar: 623
Vil sq også gi dig ret, det er sq tit amstaffen der kommer til at stå i dårligt lys, og her på amager i kbh er det sq ligeså meget amerikanske bull dogs og andre hunde det drejer sig om ..
feb 2006
om der så stod king charles i overskriften så er det sku da ligemeget hvad der står....
og ang med at ik svare så har jeg mange andre ting end og sidde herinde og vente på folk svarer ..
min FEJL der stod pittbull det var nok forkert men kan man ikke sige det på en ordenlig måde..folk skal bae lære at holde deres hund i snor....
uanset race !!!!!!
man må nok hellere holde tingene for sig selv fra nu af ....
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 8 Emner: 34 Svar: 351
Prøv at sætte dig i de folks sted som ELSKER deres muskelhunde, som lever med dem hver dag., som møder fordomme og påstande om at det er kamphunde/pittbull´s ect hver dag......
Så kan du nok godt følge hvorfor folk reagerer som de gør....
aug 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 54 Svar: 575
Mener ikke man kan sige at alle muskel hunde "angriber" når man går uden snor... Er helt enig med Anja... Jeg går næsten altid uden snor med Simba, og han løber sgu ikke hen til andre eller "angriber" hverken store eller små hunde... Det hele handler bare om opdragelse...
Er helt enig i at man ikke skal lade sin hund gå løs, hvis ikke man kan holde den 100 % til sig, hvis der er andre folk...
Det handler osse meget om situations fornemmelse... Kunne ikke finde på at lade min hund løbe uden snor hvor der er mange folk.
:-)....
feb 2006
havde da også nævnt hvis det havde været en hvilken som helst anden hund..
men undskyld alle som følte den var imod lige den hunde race for det er det IKKE....
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 51
Da min Idun var valp ble hun bitt av en løs coker spaniell.
Folk skal ha hundene sine i bånd dersom de ikke har kontroll.
Men folk burde også slutte å klage over å møte en løs amstaff eller pit bull, for en golden retriver eller springer spaniell kan faktisk skade våre hunder også!
Vis hensyn og ta hensyn..begge veier!
pitt bull