{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Diablo og Misty {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg læst tråd nummer 2.
Og jeg blev forarget, min kæreste blev gal. Diablo har aldrig nogensinde boet i vores bil. ALDRIG!!! Han har drukket alt det vand han ville have, da vi har vand stående fremme til hundene. Diablo har fået det foder han kunne spise da han fik foder.
Diablopops krævede penge for at tage Diablo tilbage. han spurgte først hvad vi ville give for at han skulle tage Diablo tilbage, vi sagde ingenting da vi ikk kunne se nogen mening i at betale ham for at tage Diablo tilbage. Han sagde så 1.000,- og så sagde min kæreste 500,- og ikk mere, men Diablopops insisterede på 1.000,- og så sagde min kæreste fint! MEN jeg trækker benzin penge fra. Så det endte med at Diablopops fik 800,-
En normal han hund ville aldrig angribe en tæve, slet ikk en der er ældre end den selv.
At Diablo har sår da han kommer tilbage er ikk noget vi kender til. I skulle se Misty's sår istedet...!
Jeg synes det er fint der er kommet en side mere af sagen, men at den er så meget fordrejet kan jeg kun blive endnu mere sur over. Ved godt det er svært for alle jer der ikk har oplevet noget af denne sag at følge med i det hele. Men jeg kan ikk gøre andet end at sige jeg siger sandheden, der er ingen grund til at lyve.
Og Misty bliver ikke mishandlet i vores hjem!
Pighalsbånd er lovlige så længe de har det rigtige milimeter mål! Misty lider ingen nød og hvis I er så meget i tvivl om Misty har det dårligt er I velkomne til at komme og besøge hende og se hvor glad hun er!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diablo og Misty
Kommentér på:
Diablo og Misty

Annonce