1.058 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Hej alle i forfrosne Hej alle i forfrosne

og frustrerede mennesker ;o)

Nu synes jeg at i skal lade Susanne være... hun har ikke fortjent at blive behandlet på denne måde !
I den sidste lange stykke tid har hun forsøgt (næsten ene mand) at få det hele til at "køre" herinde.. og jeg synes personligt at hun har gjort det mere end godt.
Igår sker det så det at jeg logger på og ser at der bla. er skrevet i den meget omtalte annonce.
Alle ved efterhånden at der ikke må skrives ved de annoncer der sættes på... og vi HA,er har så talt sammen her den anden dag om, at nu må det være slut.. fremover vil der falde en dags frysning til vedkommende der overtræder det.
At det så desværre er mig der har misforstået det hele... eller det meste af det ;o) og går igang med at fryse næsten <b>alle</b> de der har lagt en kommentar i annoncen.. finder jeg først ud af senere :(( ( det er jo kun "grimme" kommentar der ikke er tilladt)

Susanne logger så på og finder ud af hvad der er sket.. og sletter resten... og det gør hun <b>kun</b> for at redde min r** ... Tak Susanne !

Jeg beklager min bummert overfor jer jeg fik frosset.. men også overfor jer der sidder her og er er dybt frustreret, hvad jeg sagtens kan forstå.
Det er ogå trist at i har sat her og og raset over den/de forkerte... fejlen er ene og alene min !

Og Susanne jeg er ked af at du skulle igennem denne "hakkemaskine" ... undskyld ven !

Ps. Og så til sidst skal det siges at jeg har også sendt min "opsigelse" ind... venter kun på at admin sletter min "tittel"

Mange hilsner May-Britt... og endnu engang så beklager jeg det skete....

Tak for denne gang... håber at admin hurtig finder et par andre hjælpeadmins der kan tage over....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej alle i forfrosne
  • #1   20. feb 2006 Trøste knus til Susanne :o)

• #2   20. feb 2006 jeg vil være tosse admin =D

har sagt det flere gange, men bliver bare overhørt =(

Og synes godt nok haérne bliver hurtigt skiftet ud.. har du læst et af de forslag fra... kan sgutte huske hvem.. om at det skulle være en annonym profil at være haér???

• #3   20. feb 2006 what nina.. det er der jo ingen der fatter en brik af =/

finder liiiige et link tror jeg ; )

• #4   20. feb 2006 Vi er vel mennesker og kan da fejle!

• #5   20. feb 2006 Helt iorden May-Britt - shit happens ;o) Men det er da trist at du også stopper nu...

• #6   20. feb 2006 yeeeeeeeeeees michael.. fandt det lige =)

vise ord min dreng *GG*

Michael P

Skrevet: 20-02-2006 12:34:02

HA posterne burde være HELT neutrale profiler.

Jeg mener, hvis nu jeg søger som HA, så får jeg en HA profil, i den står retningslinier og ikke noget andet.

Ingen ved, hvem jeg er, jeg deltager IKKE i debatter med den profil, jeg stopper kun balladen.

PÅ den måde kan INGEN HA beskyldes for vennetjenester, du skrve i den og den tråd, du er altid ude efter mig.

• #7   20. feb 2006 Men May-Britt - kan vi ikke lige få slået én ting fast her, nu mens jeg har dig.

Må man eller må man ikke skrive "sød hund" og "held og lykke" osv i de annoncer eller ej?? Du skriver at det kun er grimme ting man ikke må skrive..jeg er bare lidt forvirret :o(

• #8   20. feb 2006 christian... nu er jeg en af dem der nærmest bor på hg og deltager i maaaange tråde om mere eller mindre seriøse ting og jeg er altså (7-9-13) IKK blevet frosset !!

det handler om at tale pænt og mest af alt, tænke før du taler..

selvfølgelig skal man sige sin mening, men den behøver jo ikk nødvendigvis indeholde gloser en sømand ville blive forarget over, velda???

• #9   20. feb 2006 Ja men så grundet nedenstående, så mener jeg ikke at HA´erne bør kende hinanden som venner irl !

Citat:
    Susanne logger så på og finder ud af hvad der er sket.. og sletter resten... og det gør hun kun for at redde min r** ... Tak Susanne !

Tilstår uden blusel, at jeg syntes i begge dermed joggede grundigt i bederne.. Denne situation kunne have været så hurtigt overstået, om fejlen var erkendt med det samme, og der ikke blev dækket over..

Men behagelig overraskelse, at du gav dig tid til at forklare !

• #10   20. feb 2006
    Annette: Tak fordi du tar´ det så pænt... du er endda en af de frosne ;o
    Jeg overlader du de kommende retningslinier til de nye HA så har jeg ikke lovet for meget...

• #11   20. feb 2006 Det er jeg virkelig ked af at læse May-Britt.

Vi er alle mennesker, og fejler ind imellem. Også HA'erne.
    Jeg ville ønske, at flere brugere herinde vare en smule mere tolerante og udviste lidt mere forståelse for, hvor stort et job, og med garanti også tidskrævende, et job som HA'er er.

Knus

• #12   20. feb 2006 Hej May britt

Kan sagtens forstå både dig og sanne i at i ikke orker/gider være hjælpe-admins mere, for sjældent har jeg oplevet et forum som dette hvor man skal "forsvare" sine handlinger hver eneste gang ( altså som HA) smiley

At folk flipper ud over i ikke lige svare med det samme o.s.v er squ skudt helt ved siden af, i har vel også et liv ved siden af dette forum.

• #13   20. feb 2006 det er da trist i alle stopper:-(

• #14   20. feb 2006 May-britt : er da kede af at høre at der er nogle der har været på nakken af Susan.. det fortjener hun bestemt ikke... men retningslinjerne har IKKE ændret sig? Det er de samme som det plejer at være men en bommert blev bare lavet igår ved den brutale frysning? ...tror dety er det mange gerne vil vide...

• #15   20. feb 2006 Moster Gerda *

Er det ikke nok, at man indrømmer, hvad der er sket.
    og man undskylder for det der er sket...

Nej man skal lige ha de sidste ubehageligeheder med.

Nu må det være nok...Stop alt det mundhuggeri.

• #16   20. feb 2006
    Sabina: Jo... lige pt. har du forstået det ret.. hvordan det blir´ fremover kan jeg så ikke svare på smiley

• #17   20. feb 2006 Jeg forstå godt folk vil have nogle svar når de bliver frosset på den måde, uden advarsel.
    Jeg var selv en af de mange som blev det, men valgte at brokke mig herhjemme og direkte til May-Britt og følge med på trådene herinde.

Jeg forstår godt at det er træls at folk skriver en masse i markedsannoncerne, men for at få en holdbar løsning til at folk stopper skal den tekstboks forneden altså væk. Sådan at folk kun kan skrive privat til annoncøren.
    Det andet kommer aldrig til at virke, det tror jeg ikke på.

At I stopper som Ha'er er jeres eget valg, men kan faktisk godt forstå jer. Jeg ville ikke selv kunne klare den opgave. Tror det kræver en meget stærk person.

• #18   20. feb 2006 May-britt : okay. Ked af at høre at du også stopper herinde men kan jo også forstå hvorfor... det er skisme ikke sjovt at få 100 gange mere ris end ros når man tilbyder sin hjælp smiley

• #19   20. feb 2006 Maj-britt- uanset om det er en bommert eller ej, så er det sikkert fint nok at være lidt hård herinde... Man bliver hurtigt fanget af stemningen og kan man ikke lide lugten i bageriet kan man lade være med at deltage ;o))

• #20   20. feb 2006 Sabina: På det sidste har de vist fået 500 gange mere ris end ros smiley

• #21   20. feb 2006 Hej MB .

Takker for din opbakning ..den betyder meget *S*
    Til alle dem der tror andet , bakkede jeg selvfølig MB op , da jeg mener det skal man når man er HA ..uanset hvem der " dummer " sig .

• #22   20. feb 2006 Og MB skulle selv have muligheden for at forklare sig , desværre var tiden først til det nu .

Og jeg logger af igen ........ ligger i sengen med tandpine *S*

• #23   20. feb 2006 Susanne : god bedring smiley

• #24   20. feb 2006
    Tak for jeres forståelse... jeg logger også af.

Fortsat god aften smiley

MB

• #25   20. feb 2006 Miss Pinky : din lille alcoholiker *GG*
    ej, hjælper det virkelig?? det skal jeg da lige huske.. smager det ikke forfærdenligt? (kan nemlig ikke fordrage vodka)

• #26   20. feb 2006 Hm - sgi da træls at alle i dejlige HA´ere takker af.
    Håber der melder sig nogle nye og kompetente menneker der gerne vil overtage det knap så gode bijob*ss*

• #27   20. feb 2006 Det kan godt være folk er trætte af HAèrne , men helt ærligt , jeg kan godt huske tiden inden de kom , og det var bestemt ikke lykken , synes faktisk det er skønt at man kan få fat på dem , når der er noget som ikke køre som det skal .... Ærgeligt at folk , bliver personlige og angriber HAèrne , for at udføre et stykke arbejde , som vi selv har bedt dem om at udføre... alle kan lave felj, frygter lidt at ingen til sidst orker at stå med det ansvar..!!

• #28   20. feb 2006 Jeg er helt enig med Tove, Alias og Mandau. Synes det er ærgeligt hvis det skal ødelægges med HA'erne. Synes det har været meget rarer herinde efter de er kommet, og vi har jo selv bedt om dem.

• #29   20. feb 2006 Yes - lad os beholde ha'erne, men bede om bedere retningslinier udstukket og tydelig gjordt af Admin, for det har åbenbart haltet noget *S*

• #30   21. feb 2006
    Hej Pia,.. Jo du var skam en af dem .. håber du har fået varmen igen ;o)
    Nej, jeg ønsker ikke at blive, som du kan se er jeg "gået af" :o))

Kommentér på:
Hej alle i forfrosne

Annonce