{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat fodre Hvalpe
  • #1   13. jun 2009 MIn killing diede både hos min hund og hos min anden kat, så hvorfor skulle det omvendte ikke også kunne lade sig gøre?

    Børn kan jo også få modermælkserstatning og komælk.


  • #2   13. jun 2009 Ja det er selvfølgelig rigtig nok, men der var tale om over 8 hvalpe

  • #3   13. jun 2009 Så producerer hun sikkert bare mere mælk. En ko der bliver malket to gange om dagen giver jo også meget mere mælk, end hvad en enkelt kalv eller to lige har brug for.

  • #4   13. jun 2009 Katte bruges lige så meget til reserve mødre som hunde gør, de sidste jeg så var et kuld egernunger og et kuld vaskebjørneunger som delte hver deres kattemor med killingerne og det gik helt fint.

    De kan ligesom hunde finde på at snuppe andre`s unger, hvis de hører ungerne kalde på deres mor men den er ude for at finde føde, så får instinktet for at beskytte overtaget, også tar hun babyerne med hjem og opfostre dem som sine egne, uanset hvilken art ungerne er af ;o))..

    Naturen er skøn ind imellem, især når man ser kattemor med unger der eller ville ha været hendes bytte hvis de havde været voksne..


Kommentér på:
Kat fodre Hvalpe

Annonce