{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Så er hvalpene blevet 4 uger... {{forumTopicSubject}}

Og nej altså hvor tiden den går stærkt... De er lige blevet flyttet over i den store hvalpe kasse, dvs. fødekassen er nu droppet. (Da de nu kunne begynde at æde sofaen hehe) Så nu er de blevet flyttet over i den nye og kæmpe kasse hvor de rigtigt kan løbe rundt (Sofaborde er pt. droppet hjemme hos os, der kan ikke være plads til det hele hehe)
Nogle der har haft hvalpe før som kan fortælle mig hvornår man (Alt efter vejret) begynder at renlighedstræne hvalpene? De stavrer jo stadigvæk meget og er ikke super sikre på benene, så ved ikke rigtigt om det ikke er for meget at begynde allerede nu?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er hvalpene blevet 4 uger...
  • #1   11. jun 2009 De tager ikke skade af at komme med ud bare ganske kort og vejret er til det.

• #2   11. jun 2009 Britta: Tak for det... så vil jeg abre vente på dejligt vejr smiley For tror helt sikkert de ville synes det er super sjovt.

• #3   11. jun 2009 Vores små begyndte omkring de 4 uger at blive vænnet til at når de stod op om morgenen, så var det første de skulle var ud at tisse mm. Det gentog sig når vi kom hjem fra arbejde og også inden de skulle puttes for natten. Nu var vi så heldige at hvalpenes kravlegård stod lige ved siden af terrassedøren hvor der var indhegnet, så de kun kunne løbe der.

Det har jeg selv stor glæde af i dag, hvor Cassie er på vej til de 13 uger. Hun ved godt hvad at gå til døren betyder. Det er jo herligt.

Held og lykke med de små.

• #4   11. jun 2009 gitte: Tak for svaret... Jamen jeg vil da gribe chancen når vejret er til det... Nu lyder det til at du har de super gode forhold til det, men hvis man nu bare tager em i en vasketøjskurv og så tager dem ud i haven (Vi har nemlig selvfølgelig 3 trin ned) så skulle man da sagtens kunne gøre det...Egentlig en go ide med at gøre det 3 gange om dagen på det samme tidspunkt, for det er jo lidt umuligt at få dem ud hver eneste gang... De tisser jo desværre ikke helt på planlagte tider hehe

• #5   11. jun 2009 Det er godt du bærer dem ned, for trapper må de lige vente lidt med at stifte bekendskab med. Mine små blev flyttet hver aften og morgen, fordi de sov i soveværelset de første 3 uger. Det tog de helt roligt, og synes det var hyggeligt at putte i en ny og spændende seng hver aften - det var nu den samme seng,

• #6   11. jun 2009 Vores er også snart 5 uger, og har været med ude, de elsker det.
    De er også hurtig blevet store, og nærmest over hele køkkenet!:)

Kommentér på:
Så er hvalpene blevet 4 uger...

Annonce