Hund nr 2 {{forumTopicSubject}}
Vi vil så gerne have en hund mere. Gerne en større tæve, som kan være løbepartner til min kæreste. Men vi bor i ungdomsbolig, hvor man kun må have én hund (eller kat) og vi har allerede Louie. Vi kommer højst sandsynlig til at bo her de næste 2 år ihvertfald, måske 3,5 år til jeg er færdig med at læse. Huslejen er nemlig hammerbillig og det er perfekt til os. Så vi må vente 3,5 år endnu med at få nummer to. Til den tid er Louie næsten 7, og er det for sent at få en mere? Tænker om det ikke kan en del komplikationer, når han har været alene-hund i 7 år?
Vi tænker lidt på at få en voksen tæve, for louie er bare elendig med hvalpe (han har slet ikke det der overbærende hvalpe-pas noget). Vil det gøre det nemmere at føre to voksne sammen end en halvgammel og en hvalp?
Ja jeg ved godt at der er meget lang tid til, men vil så gerne have hund nr. 2...
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Hvis i har et rum hvor den gamle kan være i fred for hvalpen kan det sagtens gå.
Dog har Taiko ikke været enehund hele livet men 8 mdr. og han er blevet mega glad efter vi har fået Kia.
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.281
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.281
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 192
det har været rigtig godt for dem:)
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Brugt hjernen før du køber hund: hvordan er han normalt med hvalpe?
Krumme: Tænker mere så'n på at skulle vænne sig til det med at dele os? Han er mere eller mindre centrum i vores liv og får al den opmærksomhed han kan holde til he he... Synes jeg har set flere annoncer med unghunde/hvalpe som sælges igen fordi den gamle hund enten ikke kan acceptere den eller har trukket sig tilbage efter den nye er kommet ind i familien
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
Mathilde: det er også det jeg håber på kunne ske. Selvom jeg ikke kan forestille mig det, så bliver Louie jo gammel og lidt træt på et tidspunkt, så det kunne være godt med lidt opmuntring.
Hund nr 2