{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Hund nr 2 {{forumTopicSubject}}

Vi vil så gerne have en hund mere. Gerne en større tæve, som kan være løbepartner til min kæreste. Men vi bor i ungdomsbolig, hvor man kun må have én hund (eller kat) og vi har allerede Louie. Vi kommer højst sandsynlig til at bo her de næste 2 år ihvertfald, måske 3,5 år til jeg er færdig med at læse. Huslejen er nemlig hammerbillig og det er perfekt til os. Så vi må vente 3,5 år endnu med at få nummer to. Til den tid er Louie næsten 7, og er det for sent at få en mere? Tænker om det ikke kan en del komplikationer, når han har været alene-hund i 7 år?
Vi tænker lidt på at få en voksen tæve, for louie er bare elendig med hvalpe (han har slet ikke det der overbærende hvalpe-pas noget). Vil det gøre det nemmere at føre to voksne sammen end en halvgammel og en hvalp?

Ja jeg ved godt at der er meget lang tid til, men vil så gerne have hund nr. 2... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund nr 2
  • #1   10. jun 2009 Vores Taiko er syv og Kia 4 mdr. og det fungere fint. Dog bliver han hurtigere træt end hende hvor han så går i seng for og få fred.
    Hvis i har et rum hvor den gamle kan være i fred for hvalpen kan det sagtens gå.
    Dog har Taiko ikke været enehund hele livet men 8 mdr. og han er blevet mega glad efter vi har fået Kia.

• #3   10. jun 2009 jeg fik sidste år en hund mere og der var den gamle næsten 10 år, og dem har der ikke været problemer med. og før jeg skal have en mere efter den gamle ikke kan mere, skal der gå nogle år, for den lille skal også have lov at være alene hund og den der bestemmer (ud over mig self.)

• #4   10. jun 2009 vil lige sige det er 2 hanner

• #5   10. jun 2009 mine forældres gravhun er 14 og de har lige fåe ten på 6 måndeder og tro det eller ej. den gamle er blevet helt ung igen og leger igen nu.
    det har været rigtig godt for dem:)

• #6   10. jun 2009 Carina og kim: det er skrækkeligt, når man bare ikke må, men har pengene, tiden og lysten til det!

Brugt hjernen før du køber hund: hvordan er han normalt med hvalpe?

Krumme: Tænker mere så'n på at skulle vænne sig til det med at dele os? Han er mere eller mindre centrum i vores liv og får al den opmærksomhed han kan holde til he he... Synes jeg har set flere annoncer med unghunde/hvalpe som sælges igen fordi den gamle hund enten ikke kan acceptere den eller har trukket sig tilbage efter den nye er kommet ind i familien

• #7   10. jun 2009 Carina og Kim: jeg kunne ikke finde på at få en mere imens vi bor her (selvom kæresten lokkede forfærdeligt en dag, da vi var på internattet og der stod en beagle/schæfer blanding, som bare SÅ gerne ville med os og vores frolic hjem.)

Mathilde: det er også det jeg håber på kunne ske. Selvom jeg ikke kan forestille mig det, så bliver Louie jo gammel og lidt træt på et tidspunkt, så det kunne være godt med lidt opmuntring.

Kommentér på:
Hund nr 2

Annonce