{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

overfald af choco {{forumTopicSubject}}

da choco var lille var han glad for alt og alle lige til den dag hvor han blev overfaldt af en hvid schæfer tæve ugen efter en rotweiler tæve og en gang til så blev choco bange for store hunde med deres udseende.

så fandme idag da vores 3 hunde har leget rundt på vores hunde legeplads, som er hegnet og har hygget sig, så tager vi snor på dem og vil gå hjem af og lige rundt om hjørnet, kommer der en lorte tæve farende, lige i hovedet på ham og ligger ham ned og bider ham (tror det var en springer spaniel) jeg skynder mig, at tage den i nakke skindet og holder den væk og råber på ejer, som kommer gående stille og roligt og spøger, hvad der sker jeg siger hun skal få sin hund i snor den bider min hund hun reagere ikke!!!

jeg slipper hendes hund som igen fare i hovedet på choco og bider ham igen. jeg tager den igen i nakken og bliver ret hidsig på hende og siger, at nu kan det fandme være nok hun tager sin hund og går!

jeg bliver sgu bare så ked af det ,fordi det har efter hånden ødelagt ham rigtig meget

bare lige et surt og sørgligt opstød fra en rystet hunde ejer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  overfald af choco
  • #1   7. jun 2009 undskyld det blev lidt langt

  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #2   7. jun 2009 Ganske enkelt forfærdeligt, når folk tror, at deres hund kan løbe løs, trods kendsgerninger.

    Stakkels Choco, og det ekstra arbejde i nu får... smiley


  • #3   7. jun 2009 ej det så synd for ham , har selv en hanhund der er blevet overfaldet og bidt 4 gange og han lider af angst for store hunde , det så surt nogle folk lader deres hunde løbe løse

  • #4   7. jun 2009 Stakkels din vuffer. Er der sket noget slemt med ham? Fatter ikke hvorfor folk ikke bare kan tage snor på deres snot kræ. Kan det virkelig være så svært?

  • #6   7. jun 2009 Endnu en grund til lov forslaget, at påbudet om alle hunde skal føres i snor, burde indføres

  • #7   8. jun 2009 Ej hvor synd, har selv en tæve det hele tiden går udover. Håber i får ham på højkant igen, ved min tæve arbejder jeg stadigvæk en del med. Men det går fremad, hun kommer for det meste ik på hundelegepladser. Da det altid er der det går galt, det er pisse irreterende men heller en glad hund, end en skræmt og bange hund siger jeg. Så hun har et par gode veninder, vi tager på stranden og i skoven med.

    Men hun har så kun blevet bidt en gang, de andre gange har været udfald. Men det er ik en bestemt hund, men mange størrere hunde der ik ka la hende være.
    Men som sagt har vi taget den konsekvens, vi tager ik i hundeskove hvis der mange større hunde der. Det kan hun ik klare, og hvis de kommer går vi ud inden vi møder dem.


  • #8   8. jun 2009 der skete ikke andet end han blev meget forskærkket jeg nåede desværre ikke at kigge på hals båndet øv øv jeg blev selv meget forskrækket ! her hvor vi bor må man slet ikke have løse hunde det er noget være svinerrig er så ked af det og rystet men han klare det fint han har mødt nogle søde hunde idag og det gik heldigvis rigtig godt

Kommentér på:
overfald af choco

Annonce