overfald af choco {{forumTopicSubject}}
da choco var lille var han glad for alt og alle lige til den dag hvor han blev overfaldt af en hvid schæfer tæve ugen efter en rotweiler tæve og en gang til så blev choco bange for store hunde med deres udseende.
så fandme idag da vores 3 hunde har leget rundt på vores hunde legeplads, som er hegnet og har hygget sig, så tager vi snor på dem og vil gå hjem af og lige rundt om hjørnet, kommer der en lorte tæve farende, lige i hovedet på ham og ligger ham ned og bider ham (tror det var en springer spaniel) jeg skynder mig, at tage den i nakke skindet og holder den væk og råber på ejer, som kommer gående stille og roligt og spøger, hvad der sker jeg siger hun skal få sin hund i snor den bider min hund hun reagere ikke!!!
jeg slipper hendes hund som igen fare i hovedet på choco og bider ham igen. jeg tager den igen i nakken og bliver ret hidsig på hende og siger, at nu kan det fandme være nok hun tager sin hund og går!
jeg bliver sgu bare så ked af det ,fordi det har efter hånden ødelagt ham rigtig meget
bare lige et surt og sørgligt opstød fra en rystet hunde ejer
feb 2006
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 237 Svar: 1.098
aug 2007
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
Stakkels Choco, og det ekstra arbejde i nu får...
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.305
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.969
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Men hun har så kun blevet bidt en gang, de andre gange har været udfald. Men det er ik en bestemt hund, men mange størrere hunde der ik ka la hende være.
Men som sagt har vi taget den konsekvens, vi tager ik i hundeskove hvis der mange større hunde der. Det kan hun ik klare, og hvis de kommer går vi ud inden vi møder dem.
feb 2006
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 237 Svar: 1.098
overfald af choco