Hot spot, hævelse og underlig gang.... {{forumTopicSubject}}
Hej
Ja jeg er desværre så uheldig at Kiwi har fået et ret stort Hotspot, hun var hævet hen over anus, ned over analkirtkerne og omkring kønsdelene, under haleroden var der et stort hotspor og nogle steder væskede det - jeg fatter bare ikke jeg ikke har set det komme, fordi hun blev vasket supergodt 3 dage før, men dyrlægen siger at det kommer som lyn fra en klar himmel og jeg ikke kunne gøre andet end det jeg havde gjort - nemlig klippet alt det hår af jeg kunne komme til.
Men jeg synes hun går underligt, hun holder halen lidt til siden og ind mod rumpen, hun går lidt ligesom om hun havde ondt i ryggen, men dyrlægen mener det sagtens kan skyldes det store ømme område og det grimme hotspot under haleroden.
Hun er heller ikke glad for at stå op, vil allerhelst ligge eller sidde skævt på den "pæne" side....
Hvad siger I - har i haft en hund der gik "fjollet" ved et hotspot på det sted ?!?
Nå men hun er nu i penicillinbehandling og skal smøres med specielcreme 2 x dagl.
Appetitten og drikkelyst er der ikke noget galt med
Hilsen
Mette & Kiwi
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Hotspot er noget fanden har skabt....
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
apr 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 13
Hot spot er simpelhen noget fanden har skabt i vrede !
Sætter lige et link, hvis du vil læse lidt om dem:
(link fjernet)
Til allesammen:
Tak for svarene, jeg tror bare jeg var/er lidt pyldret, men hun er jo også min eneste familie....
Allerede i dag synes jeg (måske) hun går ganske ganske lidt bedre, men hun er stadig ikkek glad for at stå op, og trækker halen til den ene side, men ruller fint på ryggen, strækker sig osv.
Men rart at der er så mange der gider sende et svar, så man ikke føler sig helt alene ;o)
kh
Mette & Kiwi
Hot spot, hævelse og underlig gang....