{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.713 visninger | Oprettet:

min hund spisen bæ.... {{forumTopicSubject}}

min hund spiser ja undskyld sproget.. men lort.. og ikke kattelort for vitaminer som man ellers har fået sig fortalt... nej alt lort... hestelort hundelort og sit eget lort.. er det også pågrund af vitaminer.. skal den ha lov smiley hvis ikke hvordan stopper jeg denne adfær... nu flytter jeg ham fra det... men han finder jo noget alle vegne.... og grovæder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund spisen bæ....
  • #1   6. jun 2009 Mine hunde spiser også lort hvis de kan komme afsted med det (dog ikke hundelort).
    Jeg har hørt at det er en skrøne det med vitaminer, det sagde min dyrelæge og hundetræner (nogen der kan bekræfte?).
    Og ja, de finder det alle vegne smiley Det er SÅ ulækkert...


  • #2   6. jun 2009 JA og så STINKER de bare af det ud af munden ... add.. og der kommer de løbende til en og ånder en i hovedet... MMmm nice smiley

    men som sagt spiser han meget hundelort også sit eget smiley


  • #3   6. jun 2009 2 af mine hunde gør det samme syntes det er mega klamt.. jeg har fået af vide man kan købe noget som skulle for afføring til at virke klam for hundene så de ikke skulle spise det !

  • #4   6. jun 2009 Tror bare hunde har en helt anden idé om hvad der er lækkert i forhold til os smiley De elsker jo også at rulle sig i ildelugtende ting... På min hvalps liste over delikatesser står der pt. regnorme, fuglelort, snegle, anden lort og andet lækkert hehe...

    Men jeg hiver altså min hund væk fra det og bruger det faktisk til at træne "nej". Hiver ikke hårdt men holder bare i linen og siger nej til hun opgiver det her lækre stykke delikatesse og kommer over og får ros og (kedelig) godbid istedet smiley


  • #5   6. jun 2009 Det er IKKE fordi de mangler noget. Det er ganske simpelt en dårlig vane:-)

  • #6   6. jun 2009 vi har lært begge vores, at hvis vi siger 'det er min', så betyder det at det er forbudt for dem at tage det, det gælder lort, snegle, bier osv. og straks de flytter sig, får de en godbid. Vi har altid en pose i lommen, også i haven, så kan vi samle div. 'godbider' op når de har fået vores godbid:-)

  • #7   6. jun 2009 Det værste er, når vi går på marken og nogle mennesker har siddet og skidt.......FØJ!!! SÅ er hundene der med det samme!!

  • #8   6. jun 2009 Mette: det er sq da klamt, er der virkelig nogen der gør det???????

  • #9   6. jun 2009 Karin:

    Ja ellers tørrer de hunden bagi, når den har skidt? Der ligger nemlig papir med l*** på ved siden af!!!


  • #10   6. jun 2009 fy for h......, det er altså for ulækkert. Klem dog ballerne sammen;-)

  • #11   6. jun 2009 Karin:

    Ja, så må de altså hellere spise hunde- og hestelort.......*GGGG*


  • #12   6. jun 2009 jeg bor på landet og går tur med mine hunde flere gange om dagen.. det er over mark og skov osv... der er desværre masser af lort alle steder smiley

  • #13   6. jun 2009 Karin, det er dog en MARK Mette taler om, så det må vel være lidt ude hvor et wc ikke er lige det nærmeste man kan finde hvis det brænder på ;o).
    Ikke at dette gør det hverken bedre eller værre, men her hos mig MIDT i Kbh. kommer der sådan en "Afrikansk lagen klædt" mandsperson, hver aften ved 00.30 tiden og besørger på skolens idrætsplæne "Det skal vel siges at her er boligblokke i 5-7etager hele vejen rundt om" 3meter UDE/VÆK fra hækken og buskene der er hele vejen rundt, så folk jokker i det hvis man ikke lige ved at han kommer der "fast" hver nat. Og self. lige ved siden af den ENESTE indgang, hvor alle andre også smider brød og madrester til fuglene og rævene, og hundene ser det self. som et ta selv bord, DET er VAMMELT og han tar ski papir med, han ku i det mindste sætte sig ind ml.buskene men NEEJ man SKAL SE ham, han har set at bl.a. jeg og andre hundeejere har været der med hundene flere gange,og trods at hundene løber hen og gøer af ham, så genere det ham ikke spor.
    Jeg ved ikke om det er fordi at han ikke Aner hvordan et wc bruges, for det har han jo hjemme MED Garenti, eller han bare har en ækel "Blotter" ting oppe i hovedet?

    UPS. sorry Ang. Hundenes adfærd.*Ss*
    Med vufferne er det meget normalt, hvis ikke de bliver stoppet ville 95 ud af 100 gøre det til de bliver omk.1½år, det skulle både ha noget med næringsværdien at gøre, "da meget "F.eks korn/grønt produkter" først kan optages i kroppen efter at det har været gennem systemet een gang, det gør jo også "maden" mere letspiselig når det er halvfordøjet for hvalpene/ungerne "LÆKKERT IK OZ" ;o)) vildt levende dyr f.eks.hyæner/ulve unger er jo vant til at de voksne kaster maden op til dem efter en jagt osv.
    HUSK venligst at det jeg skriver IKKE er andet end formodninger, da forskerene stadig modsiger hinanden om dette emne.Så slå mig ikke ned en mørk nat hvis jeg har skrevet noget i syntes er helt ude i hampen.*Gs*

    Men det er hva jeg er kommet frem til pga. de ting jeg har observeret, og læst mig til gennem mange år=dvs.alle de nye meninger som forskerene tror er grunden/e, for visse af mine hunde også har været VILDE med de "ting" som til/forberedt el. hvordan jeg skal udtrykke det Ggg.

    Det er sandt at ananas sku virke, og det skulle de tabs/piller man kan købe hos dr.dyr og dyrehandlere også på de fleste, dog ikke mine sidste 2, de åd det trods pillerne, men de blev dog en lille bitte smule mere kræsne, eller også var det bare pga. de blev ældre ??
    .
    Men Good Luck, til alle jer der har hvalpe og unghunde der stadig syntes at de finder en lækkerbidsken når de er ude, el. som har en kattebakke derhjemme ;o).
    Trøst jer med at de vokser fra det "Før el.siden" LOOL. hvis i ikke kan stoppe dem, for det er så godt som umuligt at stoppe en løs hund når den finder spiselige ting hvis den virkeligt VIL æde det fundne.


  • #14   6. jun 2009 Mette. Jeg kan godt se at det virker ligesom her, når folk har papir med, så kan det da ikke være pga. de ikke KAN holde sig, for så leder man efter Store blade el.lignende sku jeg mene. Det er bare SÅ vammelt, jeg troede at det var nødstilfælde du talte om i 1ste omgang.

    Skal hundene æde for -fordøjet mad så ville jeg ønske at de ville "nøjes" med hestepærer.


  • #15   6. jun 2009 Puuuh*kvalme* menneskelort, det ta'r da prisen i ulækkerhed...føj:C


  • #16   6. jun 2009 Chiki: kan du ikke lægge dig på lur, og give ham en gang 'brændenælde-dask' bagi,:-)) det var da en underlig mani!!!!

  • #17   6. jun 2009 ADD NEJ da Karin, jeg vil ik så tæt på ham, tænk hvis han ka li det og bare råber på mere...
    Helt alvorligt så gør han mig nervøs eftersom at han ikke er bange for nogen af alle de hunde der har været løbet hen og gøet meget kraftigt af ham, man kan jo ikke være helt normal når man gør som ham, selv politiet undgår ham, jeg ville gerne vide hvorfor, da folk som "kun" tisser op ad huse,hegn osv.får bøder, så han burde altså også straffes på en el.anden måde, men som sagt så vil jeg ikke i nærmere "kontakt" end det jeg HAR været ved at se ham ankomme osv.


Kommentér på:
min hund spisen bæ....

Annonce