911 visninger
|
Oprettet:
Er den lile hvide Chihuahua fundet {{forumTopicSubject}}
Ja vil bare høre om der er godt nyt..
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 6
Idag kl. 12:30 kommer en ny nabo fra vejen ind og siger at hun, efer at have kørt sin datter i skole, kom hjem og så at Snowy stod og snusede ude ved stakittet og at hun samtidig så at R98 skraldemændene var igang med at tømme. For ikke at lade nogle ender være løse så fik jeg fat i min gode veninde Anette og spurgte om hun ville køre mig ud til R98 ude på Amager så jeg kunne forhøre mig om de havde set noget. Da vi kom derud kl 13:30 var der meget tomt på den store plads, men vi fandt heldigvis nogle mænd som vi kunne spørge. Da vi havde forklaret os og vist dem plakaten med billed og tekst, sagde de allesammen at det ihvertfald ikke var deres kollegaer der havde taget den for de tog aldrig hunde med i bilen. Vi pressede lidt på og Tommy, deres tillidsmand, tog os med ind på bemandingskontoret og fik en til at slå op hvem der havde den rute og fik telefonnummer udleveret. Så ringede han til deh første på vognen som ikke svarede, men det gjorde den næste..... og gæt hvad.... Han havde taget Snowy med hjem!!?? Han fortalte at Snowy havde "rendt efter dem HELE morgnen!" og at han bare tog hende med for at der ikke skulle ske hende noget!!! Så er det godt nok mærkeligt at han ikke lige spørger vores nabo, om hun ved hvor Snowy bor? og hvorfor mon han ikke har fortalt det ude hos R98 eller meldt det til politiet. Nå men Tommy, ville tage sig af den del, så der er nok en samtale på vej!! Vi fik udleveret adressen og kørte straks til Vanløse for at hente hende - en ung mand og hans kærste, begge i begyndelsen af 20'erne lukkede op.... da jeg var lidt ophidset var det min veninde der førte ordet.... jeg tog bare Snowy og gik ned af trapperne!!! Og nu er vi lige kommet hjem med hende.... hun er ikke helt sig selv endnu, men med alt den kærlighed og nussen hun nu skal igennem så håber og tror jeg på at hun bliver sig selv igen. 1000 tak for alle jeres søde ord og tanker. Tak til alle som har brugt tid på at lede efter hende. Mange glade hilsner fra os alle.
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
At tage en hund, eller andre ting med, som ikke tilhører en selv er strafbart.
Alternativt ville jeg skrive/klage til R98.... for hvad ellers kan deres ansatte dog finde på at tage med sig, som ikke tilhører ham...?
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
Dejligt at jeres hund dukkede op igen.... Hvor må det have været en forfærdelig oplevelse!
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 126 Svar: 724
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
Og ja hvis det var mig, havde jeg nok også anmeldt personen - og klaget til R98
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
feb 2007
Følger: 47 Følgere: 48 Hunde: 6 Emner: 47 Svar: 1.874
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 83 Svar: 230
Jeg ville bestemt også anmelde, pågældende R98 medarbejder burde kunne sige sig selv at det ikke drejede sig om en herreløs hund og i det mindste ringe til politiet for at høre om den var efterlyst, hvor er det groft.....
feb 2007
Følger: 47 Følgere: 48 Hunde: 6 Emner: 47 Svar: 1.874
Er den lile hvide Chihuahua fundet