621 visninger
|
Oprettet:
hyler med sirenerne {{forumTopicSubject}}
Min dværgpinscher har igen lige hylet i kor med en sirene fra et udrykningsfartøj... Denne gang var vi dog inde i lejligheden, og sirenen meget langt væk..kun svagt i baggrunden. normalt skal de køre lige forbi os på gaden MEN så stikker han også i hylekor *GG*
Nå til spørgsmålet, hvorfor gør de egentlig det her med at hyle med, og hvorfor er det kun nogle hunde der gør det? ( jeg kender ingen andre hunde der reagerer)
Jeg syns det er meget facinerende at han hyler med, men det lyder også mega sørgeligt( syns jeg)
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 1.002
Collien var fra Norge og havde været vant til bjælder på får, så vi sammenkoblede det med hendes tidligere erfaring med får.
Nu har jeg en Samojed, der giver godmorgen- og velkommen-hjem hyl. Jeg elsker det!!!
Men hvorfor specifikt de hyler ved jeg ikke - et levn fra ulvene???
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.100
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 211 Svar: 1.239
feb 2009
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 446
Min tidligere hund, en collie hylede over mange forskellige lyde, bla sirener, forskellige lyde i tv (især hvis man om natten fik slået over på en af de kanaler med sex-film) så hylede den om muligt endnu mere.. hehe lidt pinligt til tider..
Men synes som Camilla at det (som oftest) lyder rigtig charmerende når hunde hyler
hyler med sirenerne