{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

R.I.P Choco {{forumTopicSubject}}

Nogen kan nok huske d. 1 april 2008 ..
Choco stod til aflivning hvis ikke han var kommet væk inden kl. 16 fordi han ikke kunne accepterer de andre hunde herhjemme og den stod tit på slåskamp.. vi fik rigtig mange gode henvendelser og fandt det perfekte hjem som var utrolig glade for ham .. han havde lege kammerater, han gik løs hele tiden og gik lange ture med manden .
vi har fået opdateringer hele tiden i løbet af året og set billeder for at se og hører hvordan han har det ..

Sidste tirsdag fik vi desværre en kedelig besked at dem der havde Choco ikke kunne have ham længere .
Overvejelserne herhjemme gik i gang, skulle han have fred eller skulle han have et nyt hjem .
Choco var meget speciel og vi ville være bange for at han endte som kastebold og vi måske ikke ville kunne holde lige så god kontakt med de nye ejere som vi havde med den anden familie .
Vi spurgte lidt omkring for at hører om nogen kunne tage ham men nej desværre .
Idag ringede jeg så for at hører hvad vi skulle gøre med ham ? og fik desværre den sørgelig nyhed at Choco er blevet aflivet . han var begyndt at vise tænder overfor ejerne og havde vidst hapset ud efter dem så der var ingen vej udenom ..

Vi støtter fuldt ud deres beslutning, han skulle ikke videre .. det er en rigtig trist dag og vi alle hyler .. men vi skal se det gode, han har haft et rigtig godt år, meget bedre end vi selv kunne have givet ham .. og vi er familien dybt taknemlige for at have taget sig af ham den sidste tid ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R.I.P Choco
  • #1   2. jun 2009 Åhhh Chalotte, det gør mig ondt!! Men jeg har også set billederne fra hans sidste tid, og han har altså haft et fedt hundeliv, bare trist at det endte for tidligt. Men trodsalt har han haft nogle gode tider....

    Det gør så ondt at sige farvel til en hund, som burde have maaaange år foran sig....øv altså....

    R.I.P. Choco håber du har fået fred, hvor du er nu..


Kommentér på:
R.I.P Choco

Annonce