Forelsket ! {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder tit og lurer hundeannoncer herinde..
Ikke fordi at vi skal ha' en hund til overhovedet. Det har vi slet ikke råd og overskud til lige nu. Det er helt passende med vores lille turbobulldozer som vi har det nu..
Men er da godtnok faldet pladask for en 1 årig Fransk Bulldog/Mops ( Og vist en smule puddel i ) herindefra. ( Med halvlangt snudeskaft )
Den minder om min hund, bare anden farve og så stritører. På beskrivelsen lyder det som en hund der ville passe rigtigt godt herhjemme og jeg synes at den i sin grimhed er ÜBERSKØN
Kan lige forstille mig den og Laura ligge i kurven herhjemme i stuen, og lege ude på engen *G*
Det er da super irriterende at forelske sig i en hund man ikke engang er tæt på at skulle købe.
Nå, måtte bare lige dele min irritation med jer
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.073
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
Jeg har også set mig lun på en cocker spaniel på den blå avis, som jeg også har mødt i virkeligheden, og han her bare så dejlig... Det er slet ikke til at holde ud at vide at ejer skal af med ham men at jeg ikke har pengene liggende til at købe ham. For han er bare helt fantastisk
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Tibetansk - Ja ja ja ja ja det er godt med dig. Min kæreste har forbudt mig at ha' mere end 3 dyr ad gangen ( enig med ham, vi har ikke pladsen og heller ikke pladsen i støvsugerposen til flere *G* ) så en af kattene må lade livet så ...
Ej vores unger skal være lidt større før jeg har overskudet til 2 hunde.
Trine - Nå du har også set ham.. Jaarh er han ikke skøn !? ... SÅÅ lækker. Havde gladeligt kørt heeele vejen til Jylland for at hente ham
Louise - Må være endnu sværere når man så har oplevet hunden i virkeligheden og ikke bare på et billede og tekst..
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Stine:
Du er den eneste jeg har hørt om der har sine dyr i støvsugerposen...*GG*
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
det er enormt svært
Jeg havde skrevet på facebook i dag at jeg drømte om en cocker mere, og den første der svarede var ejeren af den hund som skal sælges, hvor hun skrev at jeg bare skulle sige til.
Og han er altså bare fantastisk lækker og slet ikke til at stå for.
Uha hvis mine SP-penge var kommet så havde jeg gjort det uden overhovedet at tænke på om mine forældre synte at det var en god idé (Chianti gå i dagpleje hver dag hos mine forældre)
maj 2004
Følger: 33 Følgere: 51 Hunde: 9 Emner: 44 Svar: 1.073
Forelsket !