{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundesider
  • #1   31. maj 2009 En kennel... *loool*

    Hvilken hund leder I / du efter ??


  • #2   31. maj 2009 en lille blandings hund racen er ik så vigtig

  • #3   31. maj 2009 Okay... har I kigget på Dyrenes beskyttelse, der sidder nogle dejlig hunde, der har brug for en helt ny familie ??

  • #4   31. maj 2009 nej har vi ik kigger lige så skulle bare helst være en hvalp

  • #5   31. maj 2009 Nogle gange har de hvalpe.... se evt. dyrevaernet.dk
    mener jeg hjemmesiden hedder.


  • #6   1. jun 2009 Uden at du skal betragte det som et surt opstød, så får jeg gåsehud når folk skriver at "racen ikke er vigtig"... Det tror jeg simpelthen ikke på...

    Hvad ønsker du fx af din hund, hvad vil du gerne lave med den? Hvilke krav har du til den?

    Skal den være lærenem, vil du bruge tiden på pelspleje, vil du gå til agility, har du børn eller smådyr i familien den skal kunne gå sammen med? Skal den kunne gå løs?

    Ønsker du fx ikke at bruge tid på pelspleje eller penge på hundefrisør, er der jo rigtigt mange racer der ryger der allerede.
    Ønsker du en meget samarbejdsviliig hund, er fx terriere og spidshunde måske ikke lige sagen for dig...

    Skal den kunne gå løs rundt skal du nok holde dig fra de allermest selvstændige af spidserne, samt beagler og andre selvstændigt arbejdende jagtracer...

    bare fordi man blander racerne, forsvinder deres særpræg jo ikke... alt for mange hunde bliver omplaceret eller ender på internater, fordi folk faldt for en kær lille hvalp men ikke satte sig ind i de racer den var blandet af...

    og nu hopper jeg af min høje hest igen smiley


  • #7   1. jun 2009 Dyrenettet og Gi pote

Kommentér på:
hundesider

Annonce