21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Sikke en varm dag! {{forumTopicSubject}}
Puuha, det var godt vejr, hva?
Jeg var på arbejde hele dagen, og da jeg fik fri kl 16 var det meeeeget varmt! Havde godt lagt mærke til at folk handlede ind til grillfester, men var ikke klar over at det var så varmt..
Nåh, jeg kørte hjem til hunden, og vidste ikke helt hvad vi skulle foretage os.
Jeg besluttede så at køre i Hedeland!..
skiftede til noget mere sommeragtigt tøj, og fandt min flexline frem..
Vi gik en tur på omkring 45 min, rundt omkring derinde, og kørte så hjem igen. Det var meget varmt for Bassen, og hun halsede en del, så jeg syntes ikke vi kunne være derude længere.
Derude så vi en ældre mand i en elekstrisk køreting, og fik trænet lidt i at passere dem med ro. Manden synes hun var rigtig dyygtig, så det var jo lækkert
Da vi gik langs søen, kom en stor flok mennesker gående. Bassen bliver hurtigt meget ivrig, så jeg stillede mig ind til siden, og tog hende i kort snor.
De andre havde også hunde med, og det er jo ikke sikkert at de vil have deres hunde hilse på min.
Men det ville de fleste gerne.
Den første hund, en sheltie tror jeg? Hvis de fås i rød? Størrelsen passede i hvert fald, ville IKKE hilse. Den gik løs, og gik pænt i en bue udenom. Fair nok..
Næste hund var en golden retriever, og den ville meeeeget gerne hilse! Det stod dog hurtigt klart at mine skinketern var laaangt mere spændende end hunden Var der nogen der sagde retriever?
Så kom der en DSG som også gerne ville hilse. De stod pænt og snuste snude-til-snude lidt tid..
Så nærmede en labrador sig for at hilse. Men den var nu ikke så sød.
Den nåede knap at snuse, før den bed ud efter hende og blev meget, meget sur. Ejeren reagerede ikke særlig meget, men fik da sagt "aaarj, du skal da ikke bide, det er en dame".. Jeg ved ikke hvordan det skal tolkes??
Bagefter tog vi hjem til mine forældre og nassede noget mad..
Lidt langt (og måske lidt kedeligt at læse) men en hyggelig lille tur.
Har I lavet noget spændende med jeres vuffere i dag?
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
Chianti er syg, vi var ved dyrlægen igår, hvor hun fik konstanteret en mave/tarminfektion. Jeg fik besked på at holde hende mest muligt i ro, og ingen gåture de næste 5 dag(fordi hendes afføring er så smattet at den ikke kan samles op og den kan smitte andre hunde), hun skulle på antibiotika og specielt foder i disse dage også.
Så vores faste gåtur i løbet af dagen har vi godt nok begge 2 savnet i dag... Men hun har nu også ligget og sovet det meste af dagen. Det lille pus
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Og spørger du mig, var det ikke SÅ varmt som du vil gøre det til.. Men jeg fryser også hele tiden *S* Så jeg var på stranden i cowboybukser og trøje, mens alle andre rendte rundt i bikini og shorts *S*
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
muligvis.. Det lød mere som om ejeren mente "du kan godt lide damer" uden at det betød den ikke kunne lide hanner.. DSG'en var vist en han..
Men det er også lige meget, syntes bare det var sært.
Den markerede/forsøgte at bide ud af den klare luft, og gik så væk bagefter.. Meget sært..
Bassen blev virkelig skræmt, hun bryder sig ikke om den slags, og der gik lidt tid inden halen kom frem igen..
Og det var altså varmt da jeg kom udenfor
K&B,
sikke da en dum køter.. jeg håber da at politiet reagerer på det! Og øhh ja, at du kan få dit tøj ordentligt rent Ellers skylder ejerne dig vist noget nyt
iihhh Miss Lund, hvor lækkert.. Så har I nok at se til
Louise,
det lyder da nederen.. Lad os håbe at dagene går hurtigt..
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 194 Svar: 1.733
Sikke en varm dag!