hunde elskere :D {{forumTopicSubject}}
mange af mine venner synes det er for vildt med det bånd jeg har mellem min prinsesse og jeg. personligt tror jeg ikke på alt det overnaturlige pjat, men det som om vi er forbundet psykisk til hinanden!? jeg elsker hende mere end noget andet på denne klode :D! er det normalt at ville ofre alt for sin hund , ja selv livet hvis det sku være det ekstreme tilfælde!? og tro mig når jeg siger , jeg deler alt med sui:D det første år hvor jeg havde hende delte vi alt, f.eks jeg spiste fra den ene side af soft ice'en og sui fra den anden side:P!! det ikke løgn :D. hun sad i sofaen ved siden af mig og spiste mad sammen med mig, ja jeg kan ingen gang sove hvis ikk hun ligger helt op a mig =). der kravler hun så alligevel selv hen hver gang jeg skal i seng:P ja undskyld romanen og ku sagtens blive ved med masser af ting, men havde lig brug for a hører om nogen kunne fortælle mig om jeg er unormal , eller om jeg virkelig bar elsker min sui højere end noget andet :D?
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.213
Gør man hunden for afhængig af en vil det være svært at få den passet eller at indgå et forhold. Derudover er det ikke særlig sundt at dele mad med sin hund da en hund kan have coli bakterier i munden - bakterier som mennesker ikke kan tåle og meget nemt får dårlig mave af
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 20
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Men han spiser altså ikke af det samme som jeg spiser af, han har ikke samme rettigheder som jeg har og jeg ville sørge som bare faen hvis og når han skal væk..
Min hund er en hund.. Jeg giver ham alverdens oplevelser der styrker vores samarbejde, hans instinkter og jeg tilbringer hvert muligt minut med ham..
Han må sove i møbler og sengen..
Men der er regler (mange endda), og følger han dem er vi bedste venner.. Jeg har kommandoen, jeg styrer slagets gang - men tænker meget over hvad der er godt for ham, og ikke hvad jeg kan slæbe ham med til ; )
mar 2009
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Selvfølgelig holder jeg af mine hunde, men det er når alt kommer til at kun hunde.
Jeg deler hverken mad eller seng med hundene.
De må komme i menneske sofaen når de får lov.. hundesofaen er deres.
Jeg vil gå langt for mine hunde men jeg risikerer ikke liv og lemmer for dem.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 137
Herhjemme har vi dog måtte lægge afstand til nogle ting - Det er trods alt nogle store hunde vi har.
Sofaen prøver vi så vidt muligt at resevere til mennesker, og sengen har de heller ikke adgang til.
De får heller ikke lov til at spise vores mad - de har jo ikke noget problem med at rydde et helt middagsbord på et kort øjeblik, hvis de ellers fik lov.
Men ellers er de en fuldstændig lige del af familien, og vi tog dem gerne med alle vegne, hvis ikke, at vi skulle tage hensyn til andre mennesker.
Ind imellem ligger jeg mig da også med dem på deres tæppe og hviler sammen med dem - Det synes vi alle sammen er superhyggeligt.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
Jeg holder også utrolig meget af Daisy tøsen, men hun er en hund og derfor er der grænser for hvad hun må.
Hun må dog gerne ligge i sofaen og sengen, selvom hun ikke gider ligge i sengen :o)
Og jeg ville ikke ofre mit liv for min hund...
Men jeg ville ofre meget ja for hun er dælme en god hund og er som sagt utrolig glad for hende :o)
Men hun ER min hund, ikke mit "barn"
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Lia får kun af min mad, efter jeg er færdig med at spise og hun har aldrig sovet i sengen. Faktisk så sover hun ikke engang i soveværelset længere og det var helt hendes egen beslutning. Det var meningen at hun skulle trænes til at sove i gangen på et tidspunkt, men der kom hun mig lige i forkøbet.
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
Men min mad, det er sgu min, og jeg vil heller ikke slikkes i hovedet eller munden, og helst heller ikke andre steder.. Joey er min bedste ven, og jeg holder ufatteligt meget af ham.. men vi deler ikke alt... også kan man jo også diskutere om det er kærlighed at give sin hund menneskemad, som man jo har bevidst gør mere skade end gavn...
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 20
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 73
Vores er en hund, vi er mennesker, han har sine ting, vi har vores ting og sådan er jeg overbevist om at hunden har det bedst.
mar 2009
Selvom man redder en hund, vil det nok være sundere for den at man stadig sætter grænser og behandler den som en HUND
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 329
det jeg vist prøver at sige er at man skal passe på med ikke at elske sine hunde for meget, for situationen kan ret hurtig ændre sig, og ved at have overdrevet forkælet mine hunde har jeg kun gjort dem en børnetjeneste.
sep 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 586
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 136
men jeg snakker da også til min som det er en baby og kalder den min baby og sådan noget. men jeg har sat grænser med maden, for der er en grund til der er hunde mad. hun kan dog godt få en lille smule i ny og næ. men hunden har godt af nogen bestemte grænser. og at den ved det er dig er lederen.
hunde elskere :D