2.215 visninger
|
Oprettet:
Hvalp der hyler ??? {{forumTopicSubject}}
Hjælp min hvalp hyler. Hva ska jeg gøre???
10 uger gammel. Han kan ik være alene bare 2 sek. laver jeg mad eller andet hvor han ik får opmærksomhed så hyler han helt vildt som om han får tæsk. . . Han er rigtig sød og rolig når han er oppe ved mig eller med til det jeg laver... han kan godt li at kører bil hvis han sidder hos mig men kan ikke sidde selv på sædet ved siden af eller bag i bilen, så hyler han igen. ved godt en hvalp hyler når den lige er kommet fra dens hjem, men syntes det her er enormt vildt... ved virkelig ik hva jeg ska gøre......
maj 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 38
Bilen er en gul plade bil og han har tæpper legetøj, gnaveben omme hos sig alt godt.. men hyler/piver stadig vildt højt.
Han er slet ik interesseret i mad - men jeg kaster en bamse af sted eller noget legetøj. så leger han straks med det , men 1 min efter finder han ud af jeg er i gang med noget andet eller er gået ud af døren . feks, med affaldsposen så hyler han helt vildt igen. . . ville ønske jeg ku forstå hvorffor og hvad jeg ska gøre.
maj 2005
maj 2005
rart at hører jeres kom over det..
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 465
Hun snakker i et væk. Jeg har inoreret hende hylen, også selv om det kan tage op til 20 min med skrig og skrål.. Ingen respons overhoved, heller ikke aktivering med godbinder.
Men hun gør det ikke mere.
Har til gengæld fundet ud af at det er en del af hendes natur at snakke meget, lidt lige som shæfer.. Dog piber hun ikke kun, det er en lækker blanding at piv, hyl, gø, knorren og det løse (hun kan mange lyde) Som hun bruger når hun leget osv..
Men det er stoppet på det uønsket plan, når man skal sove, kører bil, opmærksomhed osv..
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 465
maj 2005
så må han sku ha sådan en bold. ska så bare ha fundet nogen knaser som interesere ham. nogle ideèr????
Jepp på med tonen Dyyyyggggtiiiiiii Det jeg blevet go til...
he he nej han ser nemlig så sød og rolig ud.. Ligeså fræk og slem med hylen - ligeså sød og dejlig er han når vi putter. så brummer han lidt og kigger op på mig dejligt...
Hvalp der hyler ???