{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Hundeopdragelse anno 2009 {{forumTopicSubject}}

Var en tur i mosen og fotografere edderkopper og bedst som jeg lå med rø.... i vejret kunne jeg høre en hund hyle...

Det viste sig så at være en schæfer hvor ejeren lå ovenpå hunden, stort set næse mod næse og råbte hunden lige i hovedet "er du så sød", det stod på længere tid....

Deres anden schæfer stod et stykke væk og trykkede sig, men ok den kendte nok turen.

Håber sgu den hund en dag bider hende i hovedet.

Hvis hundene ikke kan hilse uden at være voldsomme, hvorfor dog fanden så gå løs med dem, i et område hvor der bare er mange hunde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeopdragelse anno 2009
  • #1   24. maj 2009 Åh nej............Måske man skulle give hende en bog om bløde metoder?? Men ja, et ellera ndet sted kunne man sq da godt ønske at den tog fat i hende, så den måske kunne få fred på den ene eller anden måde. DET er sq da ikke et liv for en hund!!!

• #2   24. maj 2009 Synes desværre tit man hører folk, der stadig opdrager deres hunde som for 25år siden...))o:

• #3   24. maj 2009 jeg syens den slags er grotesk.. hvorfor er folk så gammeldags?
    fatter ikk dem der stadig mener at man ska smide sig oven på hunden og evt bide den i øret før den har respekt og når man snakker renlighed at råbe og skrige af sin hvalp og tørre dens snude rundt i tis?!!

jeg tror på ingen måde at en hund har respekt for en hvis man gør sådan, så er det ren og skær frygt den har i mine øjne.
    en god hund får man kun ved gentagen positiv indlæring og træning, masser af tålmodighed og kærlighed..

jeg havde nok spurgt damen du mødte om hva pokker hun selv troede hun foretog sig.. men det er fordi jeg synes det er synd for hendes hund

• #4   24. maj 2009 Ja, men på den anden side har jeg lært herinde at en hund skal knækkes, før man kan arbejde med den? Passer det så heller ikke?

Ironi KAN forekomme!!

• #5   24. maj 2009 Mette:
    Ja, den holdning findes desværre også her og hvad er ganske chokerende: Også blandt helt unge mennesker!!

• #6   24. maj 2009 mette: ja præcis og den ska i hvert fald både sparkes og bides før man når sit mål!! jesus mand blir så harm hver gang folk tror det er vejen frem..

jeg synes mennesker der lever af det princip ikke bør ha hund..
    jeg trænede i en kort periode i en brugshundeklub og der lukkede alle øjenen hvis en hund lige fik en flad osv for ikke at høre efter, det kunne jeg simpelthen ikk se på, så jeg stoppede fra den ene dag til den anden.. uff

• #7   24. maj 2009 ARGHH hvad sker der for sådan nogle mennesker,,, hun skulle sku selv prøve det samme som hun gør ved hendes hund.

Blive sku så gal når jeg høre sådan noget!

stakkels hund!

• #8   24. maj 2009 Den måde at opdrage hund på, er nok liiiiiige i overkanten. Dog mener jeg stadig, afhængig af racen, at nogle racer får man ikke noget ud af at sige fy lige så stille, og ignorere dårlig opførsel, og give godbid ved positiv opførsel. Men som sagt er dette for meget af det gode. Der skal være gensidig respekt, ikke angst.

• #9   24. maj 2009 Har engang fået en lussing af en dame. fordi hun gjorde noget ved hendes hund jeg ikke kunne holde ud og se på..
    spurgte hende hvorfor hun skulle være så hård. det var ikke en måde og være over for sin hund på. hun skulle prøve det samme osv hvis jeg så det igen ville jeg melde hende.

og slam så slog hun. men fik da sagt noget jeg ville sige.
    og vil helt sikker gøre det igen hvis jeg ser noget....

ved ikke hvorfor fanden folk mener råb skrig og voldighed hjælper. det er for ækelt de burde skamme sig...!

• #10   24. maj 2009 Lykke, jeg har normalt ikke problemer med at folk tager "fat" i deres hund, men dette her overskred langt mine grænser.....

Manden stod iørvrigt og snakkede lystigt med et andet ægtepar, så tror desværre ikke det var noget "unormalt" i deres opdragelse´s mønster

• #11   24. maj 2009 René det ville også overskride mine grænser, det er jo direkte overgreb. Utroligt at man også gør det offentligt, tænker vedkommende ikke på,at folk kan melde hende/ham.

• #12   24. maj 2009 border...: og så meldte du hende vel for overfald?- havde jeg gjort efter den lussing..:) så ku hun da lære det

jeg synes ikke vold er vejen frem til respekt og en god hund... skammer mig på vegne af folk der mener det er vejen frem..

• #13   24. maj 2009 tror bestemt os den lille stakkel får nogle slag. forstår ikke mennesker der skal være sådan...

nej fik det aldrig anmeldt. tænkte kun på den lille hund:(

• #14   24. maj 2009 Øv, for fanden da!

Gud hvor jeg vil fryde mig den dag hunden bider næsen af ejeren.. Til gengæld er det synd når hunden skal lade livet..

• #15   24. maj 2009 Mine hunde fungerer nu meget godt. Renlige på en uge eller to og rimeligt velfungerende sammen med andre hunde. Og de er da bestemt ikke hårdt opdraget. Men der bliver sat grænser her!! Men IKKE med at lægge dem på ryggen eller bide dem i øret eller noget som helst.

Kommentér på:
Hundeopdragelse anno 2009

Annonce