Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor gammel?
  • #1   15. feb 2006 hov- den skulle hvis ligge ind under avl... nå pyt

• #3   15. feb 2006 synes det er for ungt - hunden er ikke færdig - hvis det er store racer er det også for tidligt til HD billeder osv

• #4   15. feb 2006 Alderen betyder ikke alverden, derimod skal man jo nøje overveje om ens hund virkelig har noget rigtig godt at tilføre racen (eller blot hundebestanden).

Derfor bør man først udbyde sin hund til avl når man har nogle bedre argumenter end blot at hunden er sød.

Jeg tilbyder min 1½ år gamle hanhund til avl fordi: Han selv er røntgenfotograferet og fri for både HD og AA. Alle hans søskende er fri for både HD og AA, hvilket giver ham et HD-indeks på 135, hvilket er noget af det absolut bedste man overhovedet kan opnå. Derfor har han noget at tilføre racen og derfor tilbydes han til avl.

At hunden er sød og rar er superfint, men altså aldrig nok til at være et godt avlsdyr, uanset alderen. Der skal simpelthen flere egenskaber til.

• #5   15. feb 2006 jeg siger 2 år

• #6   15. feb 2006 Dan: Jeg tror vi snakker om hanhunde. Det er jo hverken fysisk eller psykisk belastende for hanhunde, derfor kan de bruges tidligere i avl. Derfor kan de bruges når de har bevist at de har nogle egenskaber som kan gavne i avlen.

En tæve bør være mindst 2 år inden den anvendes i avl, idet det er vigtigt at den er både fysisk og psykisk klar til det.

• #7   15. feb 2006 Svampebob Firkandt > der er ikke d i firkant:o)

• #8   15. feb 2006 Det kommer osse meget an på hunden. Min hanhund er meget længe om at udvikle sig fysisk og psykisk og jeg vil være sikker på at han er ''god''. Men ellers er jeg enige med Juelsgaard.

• #9   15. feb 2006 Hunden skal være fuldt udvokset dvs. mellem 18 mdr, til 24 mdr. Hvis den har parpire skulle det da gerne stå der.

Kommentér på:
hvor gammel?

Annonce