{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Hov ang. Stjålne hunde {{forumTopicSubject}}

Kan ikke helt forstå hvorfor ham Sebastian vil sælge Rocky allerede??? Jeg kender Rocky og ved at han først lige har fået ham. Synes faktisk at det er pisse synd for hunden at den skal skifte hjem så mange gange. Så vil meget gerne have svar på dette, hvis der er nogle som kan...
Er bare nysgerrig efter at vide om det passer, så jeg ikke skal have ondt af hunden mere...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hov ang. Stjålne hunde
  • #1   15. feb 2006 Så vidt jeg ved er han til salg..

• #2   15. feb 2006 Ok mente det nok. Håber bare at han snart får et trygt og blivende hjem. for det er ikke en hund værdigt at blive flyttet rundt på...

• #3   15. feb 2006 Nææ det er synd

• #4   15. feb 2006 Et link fra Århus Stifttidende:

(link fjernet)

• #5   15. feb 2006 Han må jo vide inden han køber hunden at den er stor, og fylder meget plads... men den ser nu rigtig skøn ud... jeg ville dæleme gerne købe den.. smiley Men jeg håber da han vælger ikk og sælge den alligevel...

• #6   15. feb 2006 synes nu også at det er synd smiley da en hund ikke har godt af at skifte familie hele tiden

• #7   15. feb 2006 Men hvor er det dog positivt at politiet for en gangs skyld tager sager om hunde seriøst!

Stor ros for det!

• #8   15. feb 2006 Seb. har de fundet Dharma og hvalpene???

• #9   15. feb 2006 Sebastian - jeg ved ikke hvor meget du må sige om sagen, men har jeg forstået det rigtigt, at ham der havde Rocky har købt den af en anden eller?? Eller ved man om ham der havde ham, også har været med til at stjæle dem?

Jeg føler virkelig med dig, og håber hele tiden på noget godt nyt...jeg ved slet ikke, hvordan jeg selv havde reageret i sådan en situation...det er simpelthen så frygteligt. :o(

• #10   15. feb 2006 Sikke noget ged :o( Han må da kunne straffes for ikke at ville udlevere oplysninger der kan opklare en sag. Det er sgu for langt ude.

• #11   15. feb 2006 Håber du løbende skriver, hvis der sker noget i sagen.. Vi er jo alle på dupperne...

• #12   15. feb 2006 Sebastian > jeg føler virkelig med dig, det må godt nok være hård kost det og gå i uvidenhed:-(
    Dharma´s opdrætter skrev også til mig det var derfor du havde givet afkald på den lille hanhund du skulle have, fordi du ikke følte dig sikker på hundendes sag.
    Det er virkelig noget øv og bo et sådan sted:-(
    Dejligt at du beholder Rockey, han har nok heller ikke lige pt. brug for flere overraskelser.
    Håber på godt nyt snarest i Dharma sagen.

• #13   15. feb 2006 Hvorfor han skal sælges eller ej vil jeg ikke blande mig i, det kan der være så mange grunde til. Måske Sebastian ikke føler at det er hunden for ham eller hvad ved jeg..... Uanset så er det vigtigste at hunden er et sted hvor man er glade for ham. Han virker som en dejlig vovse FOR DEN RIGTIGE.
    Men når så det er sagt, så er jeg lykkelig for at høre at han er "kommet hjem" igen.... Jeg bor selv i området hvor han blev fundet i følge "Horsens folkeblad" hvilket jeg synes er lidt skræmmende. Det varer sg ikke længe før vi skal til at sætte alarmer på vores hjem i området SELVOM man har en vagthund. Jeg har de sidste dage haft ørene langt fremme for at finde ud af om jeg kendte nogle som kendte til "sagen" om vovserne, da det ikke skulle have undret mig om "jungletrommerne" havde sagt lyde i området, men heldigvis er der en som har vist et eller andet hurtigere end jeg og har angivet et anonymt tip til Skanderborg politi og det er det vigtigste. Nu mangler vi så bare at de andre at Sebastians hunde kommer til veje, så jeg fortsætter med at "undersøge" sagen i området for hundekampe m.v

• #14   15. feb 2006 Hej Sebastian. Jeg kender Rocky fra den tidligere ejer. Og der var han bare den sødeste hund... En virkelig dejlig hund, man kan være stolt af...

• #15   15. feb 2006 Hov Sebastian. Synes at jeg læste igår at de havde fundet Dharma og halpene el har de ikke det. Håber virkelig at de gør det...

Kommentér på:
Hov ang. Stjålne hunde

Annonce